Pracownik administracyjny - Van Werven Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja
Osła
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Firma Van Werven Poland Sp. z o.o. będąca częścią międzynarodowej grupy Van Werven z zakładem w Osłej (gm. Gromadka) aktualnie poszukuje kandydata /tki na stanowisko: Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Osła 1J, Gromadka
Chcesz pracować w firmie, w której każdy dzień jest inny, a Twoja dobra organizacja i komunikatywność naprawdę się liczą? Dołącz do naszego zespołu i wspieraj nas w codziennym funkcjonowaniu biura!
Zakres obowiązków:
obsługa korespondencji i połączeń telefonicznych,
wprowadzanie dokumentów i faktur do systemu,
dbanie o obieg dokumentów i wsparcie działu kadr,
zamawianie artykułów biurowych i BHP, nadzór nad stanami magazynowymi,
prowadzenie ewidencji odzieży roboczej, kart dostępu i szafek pracowniczych,
współpraca z firmami zewnętrznymi,
przygotowywanie raportów i organizacja spotkań firmowych.
Oczekiwania:
wykształcenie min. średnie
dobra znajomość języka angielskiego,
bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność, skrupulatność w realizacji powierzonych zadań;
dobra znajomość programów z pakietu MS Office,
czynne prawo jazdy kat. B;
wysokie umiejętności komunikacyjne oraz pracy w zespole;
optymistyczne nastawienie, inicjatywa, zaangażowanie,
znajomość zagadnień z zakresu kadr lub płac będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
Umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu,
Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
Możliwość rozwoju zawodowego,
Pracę w ciekawym i dynamicznym zespole.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
W treści przesyłanych aplikacji, prosimy o zawarcie koniecznej klauzuli:
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?