Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Krzysztof
Dodane 30 lipca 2025

Pracownik administracyjno-biurowy - Kraków - Opatkowice

ELS POLAND SP. Z O. O. Dowiedz się więcej

Lokalizacja

Kraków, Dębniki

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie

Lokalizacja

Kraków, Dębniki

Opis

Stanowisko: Pracownik administracyjno-biurowy

Lokalizacja: Kraków - Opatkowice

Dział: Administracja

Podlega: Zarząd / Dyrektorowi Finansowemu

Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona na stanowisku Pracownika administracyjno-biurowego będzie odpowiedzialna za bieżące wsparcie organizacyjne i administracyjne firmy. Do jej głównych obowiązków należeć będzie obsługa płatności, faktur, archiwizacja dokumentów, organizacja zaopatrzenia oraz wsparcie w bieżących zadaniach biurowych i logistycznych.

Zakres obowiązków:

  • Obsługa płatności i faktur:

    • wprowadzanie faktur do systemu bankowego i preliminarza płatności,

    • ustawianie terminów płatności,

    • przygotowywanie paczek płatności na określone dni,

    • rozliczanie faktur kosztowych zgodnie z preliminarzem płatności.

  • Organizacja usług zewnętrznych:

    • zamawianie wywozu nieczystości (np. ścieki, odpady).

  • Archiwizacja dokumentów:

    • skanowanie faktur,

    • porządkowanie i katalogowanie dokumentów w formie elektronicznej i papierowej.

  • Zakupy i zaopatrzenie:

    • zamawianie artykułów biurowych, spożywczych, chemicznych oraz BHP na potrzeby firmy.

  • Fakturowanie:

    • wystawianie faktur proforma oraz faktur korygujących zgodnie z przyjętymi procedurami.

  • Ewidencja płatności:

    • monitorowanie i przesyłanie informacji o wpłatach od klientów do działu finansowego lub sprzedaży.

  • Zestawienia finansowe:

    • przygotowywanie okresowych zestawień przepływów finansowych.

  • Kontrola należności:

    • aktualizowanie informacji o zaległościach płatniczych klientów i monitorowanie ich spłat.

  • Nadzór nad flotą pojazdów firmowych:

    • pilnowanie terminów przeglądów technicznych, ubezpieczeń oraz aktualności dokumentacji.

  • Pozyskiwanie dokumentów:

    • przypominanie kontrahentom o brakujących fakturach i innych wymaganych dokumentach.

  • Prowadzenie dziennika korespondencji:

    • rejestrowanie dokumentów przychodzących i wychodzących w systemie.

  • Organizacja prezentów i wydarzeń:

    • przygotowywanie upominków dla klientów (np. świątecznych),

    • organizacja rezerwacji sal konferencyjnych i restauracji na potrzeby spotkań firmowych lub szkoleń.

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

  • Dobra organizacja pracy, skrupulatność i dokładność

  • Znajomość podstaw rachunkowości i zasad rozliczania dokumentów kosztowych

  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word)

  • Mile widziana znajomość systemów do zarządzania płatnościami i dokumentacją

  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

  • Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Pracę w przyjaznym, zgranym zespole

  • Możliwość rozwoju kompetencji administracyjnych i finansowych

  • Udział w ciekawych projektach wewnętrznych i usprawnieniach biurowych

  • Prywatną opiekę medyczną

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV

Aplikuj
ID: 1017045204

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon