

Pracownik administracyjno-biurowy - Kraków - Opatkowice
Lokalizacja
Kraków, Dębniki
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
Lokalizacja
Kraków, Dębniki
Opis
Stanowisko: Pracownik administracyjno-biurowy
Lokalizacja: Kraków - Opatkowice
Dział: Administracja
Podlega: Zarząd / Dyrektorowi Finansowemu
Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na stanowisku Pracownika administracyjno-biurowego będzie odpowiedzialna za bieżące wsparcie organizacyjne i administracyjne firmy. Do jej głównych obowiązków należeć będzie obsługa płatności, faktur, archiwizacja dokumentów, organizacja zaopatrzenia oraz wsparcie w bieżących zadaniach biurowych i logistycznych.
Zakres obowiązków:
Obsługa płatności i faktur:
wprowadzanie faktur do systemu bankowego i preliminarza płatności,
ustawianie terminów płatności,
przygotowywanie paczek płatności na określone dni,
rozliczanie faktur kosztowych zgodnie z preliminarzem płatności.
Organizacja usług zewnętrznych:
zamawianie wywozu nieczystości (np. ścieki, odpady).
Archiwizacja dokumentów:
skanowanie faktur,
porządkowanie i katalogowanie dokumentów w formie elektronicznej i papierowej.
Zakupy i zaopatrzenie:
zamawianie artykułów biurowych, spożywczych, chemicznych oraz BHP na potrzeby firmy.
Fakturowanie:
wystawianie faktur proforma oraz faktur korygujących zgodnie z przyjętymi procedurami.
Ewidencja płatności:
monitorowanie i przesyłanie informacji o wpłatach od klientów do działu finansowego lub sprzedaży.
Zestawienia finansowe:
przygotowywanie okresowych zestawień przepływów finansowych.
Kontrola należności:
aktualizowanie informacji o zaległościach płatniczych klientów i monitorowanie ich spłat.
Nadzór nad flotą pojazdów firmowych:
pilnowanie terminów przeglądów technicznych, ubezpieczeń oraz aktualności dokumentacji.
Pozyskiwanie dokumentów:
przypominanie kontrahentom o brakujących fakturach i innych wymaganych dokumentach.
Prowadzenie dziennika korespondencji:
rejestrowanie dokumentów przychodzących i wychodzących w systemie.
Organizacja prezentów i wydarzeń:
przygotowywanie upominków dla klientów (np. świątecznych),
organizacja rezerwacji sal konferencyjnych i restauracji na potrzeby spotkań firmowych lub szkoleń.
Wymagania:
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Dobra organizacja pracy, skrupulatność i dokładność
Znajomość podstaw rachunkowości i zasad rozliczania dokumentów kosztowych
Umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word)
Mile widziana znajomość systemów do zarządzania płatnościami i dokumentacją
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Pracę w przyjaznym, zgranym zespole
Możliwość rozwoju kompetencji administracyjnych i finansowych
Udział w ciekawych projektach wewnętrznych i usprawnieniach biurowych
Prywatną opiekę medyczną
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?