- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Warmińsko-mazurskie
- Administracja, prace biurowe - Dobre Miasto
Lokalizacja
Dobre Miasto
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osoby do pracy na stanowisko:
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Dobre Miasto
Dołącz do nas jeśli:
szukasz firmy, w której możesz pracować na równych i uczciwych warunkach
lubisz wyzwania i chcesz aby praca była jednocześnie pasją
chcesz się rozwijać i mieć realne szanse awansu
Twoje obowiązki:
obsługa zamówień i bieżących spraw administracyjno-biurowych
telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientami
pomoc w przygotowywaniu ofert, odpowiedzi na zapytania klientów
pomoc w przygotowaniu dokumentacji handlowej
współpraca z innymi działami firmy
Nasze wymagania:
wykształcenie wyższe
dobra, praktyczna znajomość języka angielskiego
znajomość MS Office, w szczególności programu Excel
samodzielność w rozwiązywaniu problemów i dobra organizacja pracy
mile widziane doświadczenie w sprzedaży
otwartość na nowe wyzwania i chęć uczenia się
To oferujemy:
stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się firmie - umowa o pracę
wynagrodzenie wzrastające wraz ze zdobywaną wiedzą i umiejętnościami
możliwość finansowania kursów i szkoleń niezbędnych do rozwoju zawodowego
ciekawą pracę zapewniającą stały rozwój i realizację odpowiedzialnych zadań
benefity dla Ciebie i Twojej rodziny: bony świąteczne, paczki świąteczne, spotkania mikołajkowe dla dzieci
miłą i otwartą atmosferę pracy
Zostań częścią naszego zespołu i przekonaj się, że Twoja praca ma znaczenie
Lokalizacja
Dobre Miasto,
Warmińsko-mazurskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?