- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
- Administracja, prace biurowe - Warszawa
- Administracja, prace biurowe - Śródmieście
Pracownik administracyjno-biurowy
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Firma świadcząca usługi administracyjno-biurowe poszukuje pracownika do biura w ścisłym Centrum Warszawy.
Obowiązki:
wypełnianie wniosków i innych dokumentów zgodnie z instrukcją;
składanie dokumentów i wniosków oraz śledzenie sprawy, jak i odpowiadanie na wezwania urzędów;
archiwizacja dokumentów;
prowadzenie rejestru podstawowych danych i współpraca z Urzędami;
pozostałe drobne prace biurowe.
Wymagania:
bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
mile widziana znajomość języka niemieckiego lub tureckiego;
umiejętność obsługi podstawowych urządzeń biurowych (ksero, dziurkacz, niszczarka, itp.);
mile widziane doświadczenie w pracy z firmami transportowymi i Głównym Inspektoratem Transportu Drogowego;
mile widziana znajomość procedur legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców;
umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office;
Umiejętność skutecznego planowania, komunikacji; rzetelność i odpowiedzialność;
Doświadczenie min. 1 rok w pracy biurowej.
Oferujemy:
premie;
stabilne zatrudnienie;
wsparcie doświadczonego zespołu;
dostęp do materiałów i książek o tematyce dot. powierzonych zadań.
Zwracamy się z uprzejmą prośbą o podanie Państwa oczekiwań finansowych z zaznaczeniem brutto lub netto wraz z przesyłanym CV.
Zastrzegamy, że kontaktujemy się z wybranymi kandydatami spełniającymi warunki ogłoszenia.
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?