Pracownik administracyjno - biurowy
Wynagrodzenie
4 700 - 5 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Bielsko-Biała
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
Opis
OPIS FIRMY:
MGD CONSULTING Małgorzata Goszyk – Dorda to firma, która w głównej mierze zajmuje się wspieraniem firm w zakresie prac administracyno-biurowych.
Obecnie współpracujemy z dwoma firmami: Krepol Exploitation sp. z o.o. ( wynajem hal poprodukcyjnych – nieruchomości) oraz BJC TOOLS Poland sp. z o.o. (hurtownia techniczna dla budownictwa i przemysłu)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Comiesięczne wystawianie faktur za czynsz oraz media dla najemców,
Przyjmowanie faktur kosztowych, opisywanie faktur zgodnie z obowiązującymi standardami
Przygotowywanie dokumentów księgowych dla biura rachunkowego,
Rozliczanie wpłat, naliczanie not odsetkowych/księgowych oraz przygotowywanie kompensat
Kontakt z klientami, dostawcami, najemcami
Przygotowywanie postów w social media (Facebook/Instagram), zgodnie z zapotrzebowaniem,
Kompletowanie dokumentacji kadrowej,
Dbanie o dobry wizerunek firmy,
WYMAGANIA:
Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
Dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych,
Bardzo dobra organizacja własnej pracy,
Komunikatywność, odpowiedzialność, skrupulatność, otwartość oraz łatwość nawiązywania i utrzymywania kontraktów z Klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi,
Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne,
Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE:
ważne prawo jazdy kategorii B,
doświadczenie na podobnym stanowisku,
znajomość programu CANVA
OFERUJEMY:
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowę zlecenie jeśli kandydat/ka będzie chciała skorzystać z tej formy zatrudnienia
Bezpieczne i przyjazne środowisko pracy
Pracę w młodym, dynamicznym zespole, od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 16:00 lub 7:00-15:00
Miejsce pracy: Bielsko-Biała ul. Gen Maczka 9
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?