Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 02 października 2025

Pracownik administracyjno-biurowy

Brands Manago Sp. z o.o.

Wynagrodzenie

4 666 - 6 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Dęblin

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Praktyka / staż, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie

Lokalizacja

Żwirki i Wigury 2

08-530 Dęblin

Wskazówki dojazdu

Opis

[O NAS]

Cześć, jesteśmy IdoMods - agencją marketingową oraz software housem, która jest partnerem technologicznym sklepów internetowych opartych o platformę IdoSell.

Przez łączenie kompetencji IT i Marketingu rozwijamy, utrzymujemy i budujemy sklepy internetowe zastępując lub uzupełniając kompetencje.

[KOGO POSZUKUJEMY]

Szukamy pracownika administracyjno-biurowego, który będzie odpowiedzialny za ewidencję dokumentów, współpracę z biurem rachunkowym oraz organizację spraw kadrowych, płacowych i biurowych. Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, potrafisz zarządzać wieloma zadaniami jednocześnie i chciałbyś pracować jako koordynator biura, to właśnie Ciebie szukamy!

  • Ewidencja dokumentów – dbanie o porządek w dokumentach firmowych.

  • Współpraca z biurem rachunkowym – kontakt z biurem w sprawach kadrowych, płacowych i rozliczeń.

  • Kadrowe – przygotowywanie i obsługa umów z pracownikami, aneksów, rozliczeń urlopowych.

  • Płacowe – przygotowywanie rozliczeń klientów, faktur i korekt.

  • Faktury – obsługa faktur sprzedażowych i zakupowych.

  • Program księgowy – codzienna obsługa i aktualizowanie danych w programie księgowym.

  • Weryfikacja i zmiany w umowach z klientami – analiza i aktualizacja szablonów umów.

  • Organizacja spraw biurowych – zaopatrzenie w niezbędne materiały biurowe.

  • Obsługa urządzeń biurowych – drukarka, skaner, obsługa arkuszy Google.

[KONSTRUNKWYNY FEEDBACK]

Jeśli aplikujesz do nas, ale Twoje skille nie są wystarczające - otrzymasz od nas konstruktywny feedback, w którym wskażemy Twoje braki, co pozwoli Ci je nadrobić i zwiększyć swoje szanse w kolejnej rekrutacji.

[JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACJI?]

1) Aplikuj w tym ogłoszeniu, a w odpowiedzi otrzymasz link do krótkiego formularza, w którym znajdują się podstawowe pytania.

2) Kilka minut po wypełnieniu formularza dostaniesz zadania praktyczne do wykonania.

3) Zadanie weryfikuje opiekun klienta i przesyła informacje zwrotną o kwalifikacji do następnego etapu.

4) Po wykonaniu zadań rekrutacyjnych spotykamy się w biurze, aby omówić kolejne kroki.

5) Witamy w zespole! ^^

[KOMPETENCJE]

  • Jesteś kreatywny/a, wychodzisz poza schematy, testujesz, eksperymentujesz i nie boisz się nowych wyzwań.

  • Nie boisz się rozmawiać z ludźmi.

  • Czytanie ze zrozumieniem, umiejętność wyciągania wniosków.

  • Bardzo dobra obsługa komputera.

  • Prawo jazdy kat. B.

Mile widziane kompetencje, ale nie wymagane:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku. Koniecznie podkreśl to podczas rozmów i w formularzu aplikacyjnym.

[OFERUJEMY]

  • Stabilne zatrudnienie, dowolną formę współpracy (UoP, UZ, B2B).

  • Płaską strukturę organizacyjną, dużą decyzyjność i realny wpływ na to, jak wygląda firma, w której pracujesz.

  • Wewnętrzne integracje (wigilia firmowa z prawdziwym Mikołajem z bieguna północnego).

  • Brak dresscode i pyszna kawusia a dla chętnych z mlekiem. ;)

  • Elastyczne godziny pracy 7:00 - 9:00 od poniedziałku do piątku.

  • Brak wymuszonych nadgodzin, jak to wygląda we wszystkich Januszexach ;)

  • Biurko, krzesło, komputer i monitor;

  • Klimatyzację w lato i grzejnik w zimę

Inne nazwy tego stanowiska to:

  • Koordynator biura

  • Pracownik administracyjno - biurowy

  • Kierownik biura

Aplikuj
ID: 1029728169

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon