Pracownik administracyjno-biurowy
Wynagrodzenie
4 666 - 6 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Dęblin
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Praktyka / staż, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Opis
[O NAS]
Cześć, jesteśmy IdoMods - agencją marketingową oraz software housem, która jest partnerem technologicznym sklepów internetowych opartych o platformę IdoSell.
Przez łączenie kompetencji IT i Marketingu rozwijamy, utrzymujemy i budujemy sklepy internetowe zastępując lub uzupełniając kompetencje.
[KOGO POSZUKUJEMY]
Szukamy pracownika administracyjno-biurowego, który będzie odpowiedzialny za ewidencję dokumentów, współpracę z biurem rachunkowym oraz organizację spraw kadrowych, płacowych i biurowych. Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, potrafisz zarządzać wieloma zadaniami jednocześnie i chciałbyś pracować jako koordynator biura, to właśnie Ciebie szukamy!
Ewidencja dokumentów – dbanie o porządek w dokumentach firmowych.
Współpraca z biurem rachunkowym – kontakt z biurem w sprawach kadrowych, płacowych i rozliczeń.
Kadrowe – przygotowywanie i obsługa umów z pracownikami, aneksów, rozliczeń urlopowych.
Płacowe – przygotowywanie rozliczeń klientów, faktur i korekt.
Faktury – obsługa faktur sprzedażowych i zakupowych.
Program księgowy – codzienna obsługa i aktualizowanie danych w programie księgowym.
Weryfikacja i zmiany w umowach z klientami – analiza i aktualizacja szablonów umów.
Organizacja spraw biurowych – zaopatrzenie w niezbędne materiały biurowe.
Obsługa urządzeń biurowych – drukarka, skaner, obsługa arkuszy Google.
[KONSTRUNKWYNY FEEDBACK]
Jeśli aplikujesz do nas, ale Twoje skille nie są wystarczające - otrzymasz od nas konstruktywny feedback, w którym wskażemy Twoje braki, co pozwoli Ci je nadrobić i zwiększyć swoje szanse w kolejnej rekrutacji.
[JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACJI?]
1) Aplikuj w tym ogłoszeniu, a w odpowiedzi otrzymasz link do krótkiego formularza, w którym znajdują się podstawowe pytania.
2) Kilka minut po wypełnieniu formularza dostaniesz zadania praktyczne do wykonania.
3) Zadanie weryfikuje opiekun klienta i przesyła informacje zwrotną o kwalifikacji do następnego etapu.
4) Po wykonaniu zadań rekrutacyjnych spotykamy się w biurze, aby omówić kolejne kroki.
5) Witamy w zespole! ^^
[KOMPETENCJE]
Jesteś kreatywny/a, wychodzisz poza schematy, testujesz, eksperymentujesz i nie boisz się nowych wyzwań.
Nie boisz się rozmawiać z ludźmi.
Czytanie ze zrozumieniem, umiejętność wyciągania wniosków.
Bardzo dobra obsługa komputera.
Prawo jazdy kat. B.
Mile widziane kompetencje, ale nie wymagane:
Doświadczenie na podobnym stanowisku. Koniecznie podkreśl to podczas rozmów i w formularzu aplikacyjnym.
[OFERUJEMY]
Stabilne zatrudnienie, dowolną formę współpracy (UoP, UZ, B2B).
Płaską strukturę organizacyjną, dużą decyzyjność i realny wpływ na to, jak wygląda firma, w której pracujesz.
Wewnętrzne integracje (wigilia firmowa z prawdziwym Mikołajem z bieguna północnego).
Brak dresscode i pyszna kawusia a dla chętnych z mlekiem. ;)
Elastyczne godziny pracy 7:00 - 9:00 od poniedziałku do piątku.
Brak wymuszonych nadgodzin, jak to wygląda we wszystkich Januszexach ;)
Biurko, krzesło, komputer i monitor;
Klimatyzację w lato i grzejnik w zimę
Inne nazwy tego stanowiska to:
Koordynator biura
Pracownik administracyjno - biurowy
Kierownik biura
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?