Pracownik admin. - recepcja
Wynagrodzenie
4 500 - 5 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Bytom
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Miejsce pracy
Bytom
Opis
Twój zakres obowiązków
Obsługa recepcji oraz przyjmowanie i przekierowywanie połączeń telefonicznych
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Zapewnienie wysokiej jakości usług w zakresie obsługi gości i pracowników firmy
Organizacja spotkań oraz zarządzanie systemem rezerwacji sal konferencyjnych
Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej oraz przesyłek kurierskich
Wsparcie administracyjne Dyrektora Zakładu
Pomoc w przygotowywaniu i realizacji eventów firmowych
Organizowanie i rozliczanie podróży służbowych oraz zarządzanie flotą samochodową firmy
Zamawianie materiałów biurowych oraz artykułów spożywczych
Rozliczanie faktur i rachunków
Obsługa systemu kontroli dostępu
Nasze wymagania
Wykształcenie średnie
Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność dotrzymywania terminów
Komunikatywność, elastyczność i proaktywne poszukiwanie rozwiązań
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym - wymaganie konieczne
Obsługa komputera i pakietu biurowego MS Office ( Excel, Power Point )
Systematyczność, dokładność, rzetelność
MILE WIDZIANE OSOBY PO 26 ROKU
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?