Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 24 marca 2025

Pracownik admin. - recepcja

Wynagrodzenie

4 500 - 5 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Bytom

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Miejsce pracy

Bytom

Opis

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa recepcji oraz przyjmowanie i przekierowywanie połączeń telefonicznych

  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

  • Zapewnienie wysokiej jakości usług w zakresie obsługi gości i pracowników firmy

  • Organizacja spotkań oraz zarządzanie systemem rezerwacji sal konferencyjnych

  • Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej oraz przesyłek kurierskich

  • Wsparcie administracyjne Dyrektora Zakładu

  • Pomoc w przygotowywaniu i realizacji eventów firmowych

  • Organizowanie i rozliczanie podróży służbowych oraz zarządzanie flotą samochodową firmy

  • Zamawianie materiałów biurowych oraz artykułów spożywczych

  • Rozliczanie faktur i rachunków

  • Obsługa systemu kontroli dostępu

Nasze wymagania

  • Wykształcenie średnie

  • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku

  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność dotrzymywania terminów

  • Komunikatywność, elastyczność i proaktywne poszukiwanie rozwiązań

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym - wymaganie konieczne

  • Obsługa komputera i pakietu biurowego MS Office ( Excel, Power Point )

  • Systematyczność, dokładność, rzetelność

MILE WIDZIANE OSOBY PO 26 ROKU

Aplikuj
ID: 991167117

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon