

Praca zdalna dla studentów/ek kierunków informatycznych w Poznaniu
Wynagrodzenie
31,40 - 37,65 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Poznań, Dębiec
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Opis
Cześć!
Nazywamy się PAPU.io. i stworzyliśmy system do zarządzania zamówieniami i dostawami w restauracjach. w 2019 zostaliśmy wymienieni jako jeden z 52 najciekawszych tech-startupów w branży restauracyjnej w całej Europie.
Poszukujemy studentów/studentek kierunków studiów informatycznych. Jeśli składałeś kiedyś komputery, konfigurowałeś drukarki - to jest praca dla Ciebie!
Współpraca z nami to idealna praca na czas studiów. Pracujesz z domu, ustalasz grafik z pozostałymi członkami naszego teamu, masz w grupie swoich rówieśników, możesz otrzymać od nas kartę multisport, no i od czasu do czasu weźmiesz udział w spotkaniach integracyjnych.
Masz doświadczenie w Gastro jako kelner, barman, manager/kierownik lub inne powiązane z restauracją? To dodatkowy punkt dla Ciebie! Z pewnością z łatwością odnajdziesz się u nas w pracy ponieważ znasz rzeczywistość osób, którym będziesz pomagać. :)
Stanowisko:
Junior Customer Support
Warunki:
Stawka 31,40 zł na rękę (podstawa) + premia miesięczna w wysokości do 750 zł na rękę (premia wyliczana jest na podstawie jakości pracy i przepracowanych godzin)
Pracujemy od poniedziałku do niedzieli pomiędzy godziną 09.00 a 22.00.
Preferujemy osoby, które szukają pracy dodatkowej na około 100 godzin na m-c.
Dołączysz do 8 osobowego zespołu ludzi, którzy są w podobnym wieku do Ciebie
Pracujemy zdalnie
Od czasu do czasu umawiamy się na wspólną pracę z biura (fajnie jest się zobaczyć na żywo, pogadać twarzą w twarz, wypić kawę i zjeść pizzę. Czasami to dobry pretekst żeby po pracy wyskoczyć wspólnie na miasto)
Czym będziesz się zajmować:
Twoją rolą będzie weryfikacja i przygotowanie właściwego setupu systemu pod potrzeby konkretnego Klienta (menu, strefy dostaw, integracje z portalami do zamawiania jedzenia, integracje ze sklepami online)
Konfigurowanie drukarek bonowych i fiskalnych
Przeprowadzanie szkoleń z obsługi naszego systemu
Pomoc klientom, którzy będą mieli problemy z systemem lub sprzętem
Dokumentacja jest częściowo w języku angielskim, więc poziom min B1 jest wymagany
Jak wygląda proces rekrutacji:
czekamy na Twoje CV
do kandydatów z najlepszym CV zadzwonimy
umówimy się na zdalną video konferencję
dostaniesz od nas kilka krótkich testowych zadań
jeśli wszystko pójdzie gładko, to możemy zacząć współpracę na początku stycznia
Prośba o przesłanie CV wraz z dopiskiem:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?