

Praca z językiem niemieckim w Krakowie
Wynagrodzenie
8 500 - 9 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Kraków, Grzegórzki
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Kraków, Grzegórzki
Opis
Jako Doradca/Doradczyni ds. obsługi klienta z językiem niemieckim w Capita dołączysz do zespołu osób wspierających naszego dużego niemieckojęzycznego klienta.
Co będziesz robić:
Wspierać klienta za pośrednictwem różnych kanałów (połączenia przychodzące i wiadomości)
Analizować i rozwiązywać zapytania
Odpowiadać na pytania dotyczące produktów, faktur itp.
Wprowadzać zmiany w systemie
Współpracować z innymi działami w celu zapewnienia profesjonalnej obsługi
Umiejętności niezbędne do osiągnięcia sukcesu:
Język niemiecki na poziomie min. B2/C1
Zorientowane na klienta
Doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
Dobra znajomość pakietu MS Office
Chęć pracy w systemie 2 zmian (8:00-22:00, poniedziałek-niedziela, 2 weekendy pracujące)
Co zyskujesz:
Konkurencyjne wynagrodzenie (8500 - 9500 zł brutto) + premia za wyniki (nawet 5000 pln brutto miesięcznie)
Umowa o pracę
Opieka zdrowotna LuxMed
Grupowe ubezpieczenie Generali
Systemy świadczeń Multisport lub MultiKafeteria
Pozytywna atmosfera z doskonałą równowagą między życiem zawodowym a prywatnym (30-minutowa przerwa na lunch wliczona w 8-godzinny dzień pracy)
Dodatkowy dzień wolny na działania wolontariackie bliskie Twojemu sercu
Dostęp do naszych grup Employee Network, które reprezentują każdy aspekt różnorodności i pozwalają współpracownikom na nawiązywanie kontaktów i uczenie się od siebie nawzajem na otwartej, inkluzywnej platformie.
Możliwość zostania jednym z wewnętrznych trenerów
Ramowa ścieżka kariery
O firmie Capita:
Capita to firma zajmująca się doradztwem, transformacją i usługami cyfrowymi. Codziennie nasi współpracownicy pomagają milionom ludzi, dostarczając innowacyjne rozwiązania, które przekształcają i upraszczają połączenia między firmami a klientami, rządami i obywatelami.
Współpracujemy z klientami i dostarczamy im wgląd i najnowocześniejsze technologie, które pozwalają im odzyskać czas, pozwalając im skupić się na tym, co robią najlepiej, i ułatwiając i upraszczając życie ludzi.
Capita jest wiodącym dostawcą usług biznesowych, zatrudniającym ponad 44 000 pracowników, działającym w Wielkiej Brytanii, Europie, Indiach i Republice Południowej Afryki. Capita Poland wspiera klientów z różnych sektorów, w tym samorządów lokalnych, obsługi klienta, zamówień publicznych, ubezpieczeń na życie i emerytur, ubezpieczeń, analizy danych oraz uczenia się i rozwoju. Działamy w trzech lokalizacjach – Krakowie, Opolu i Łodzi. Codziennie zajmujemy się prostymi procesami, takimi jak sprawdzanie poprawności danych, kontaktowanie się z klientami, koordynacja szkoleń, a także znacznie bardziej złożonymi procesami, takimi jak zamykanie ksiąg głównych, raportowanie, analiza finansowa, przetwarzanie roszczeń, wdrażanie systemów, techniczne wsparcie klienta lub administrowanie flotą.
Jesteśmy pracodawcą zapewniającym równe szanse, co oznacza, że rozważymy wszystkich odpowiednio wykwalifikowanych kandydatów bez względu na tożsamość lub ekspresję płciową, pochodzenie etniczne, narodowość, religię lub przekonania, wiek, orientację seksualną, niepełnosprawność lub jakąkolwiek inną chronioną cechę. Rekrutujemy i rozwijamy naszych pracowników w oparciu o zasługi i ich pasję do tworzenia lepszych wyników i jesteśmy zobowiązani do tworzenia inkluzywnego środowiska dla wszystkich pracowników.
Informacje Prawne
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że: Administratorem Twoich danych osobowych jest Capita (Polska) Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Lubicz 23; Kraków, KRS 0000365071, REGON 142604890, NIP 5252488222. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, w tym oceny kwalifikacji, predyspozycji i umiejętności wymaganych na stanowisku, o które będziesz się ubiegać i/lub przyszłych procesów rekrutacyjnych, jeśli wyraziłeś taką chęć, zaznaczając odpowiednie pole poniżej. Podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych: Artykuł 6(1)(c) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) i artykuł 6(1)(b) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy) w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (w tym, ale nie wyłącznie, w zakresie wynikającym z artykułu 221 1 Kodeksu pracy, takich jak imię i nazwisko; data urodzenia; dane kontaktowe (adres korespondencyjny); wykształcenie; dotychczasowy przebieg zatrudnienia Twoja zgoda – na przetwarzanie innych danych podanych w CV i liście motywacyjnym w przypadku, gdy dobrowolnie podasz nam inne dane niż te, o które prosiliśmy. oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych w przyszłych procesach rekrutacyjnych w przypadku, gdy wyrazisz zgodę na udział w tych procesach. Nasz uzasadniony interes (artykuł 6(1)(f) RODO) – w odniesieniu do danych zebranych podczas rozmowy kwalifikacyjnej, a także wyników testów kwalifikacyjnych. Mamy uzasadniony interes w weryfikacji Twoich umiejętności, predyspozycji, legalność pobytu i pracy – wymagamy tego, aby ocenić, czy jesteś odpowiednią osobą na dane stanowisko. Twoje dane osobowe zostaną przekazane podmiotowi przetwarzającemu spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), znajdującemu się w Wielkiej Brytanii w ramach procesu rekrutacji, oraz kierownikom ds. rekrutacji znajdującym się w różnych lokalizacjach w Wielkiej Brytanii, Irlandii i Indiach. W przypadku przekazywania danych osobowych do Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej Komisja Europejska postanowiła ustalić odpowiedni poziom ochrony danych. Przekazywanie danych osobowych do Indii opiera się na stosowaniu standardowych klauzul umownych zawartych w Umowie o przekazywaniu danych (DTA), której sygnatariuszem jest spółka Grupy Capita z siedzibą w Indiach. Twoje dane osobowe zostaną przekazane odbiorcom uczestniczącym w procesie rekrutacji i zatrudnienia, tj. firmom zajmującym się legalizacją pobytu/zatrudnienia, badaniami lekarskimi (Luxmed Sp. z o.o.), szkoleniami z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy (Safety Umbrella Sp. z o.o.), usługami HR (Human Resources) i kadrowo-płacowymi (AdAc Sp. z o.o.), a także spółkom powiązanym z Grupą Capita. Po pomyślnym procesie rekrutacji Twoje dane zostaną udostępnione placówce medycznej, z którą Administrator ma podpisaną umowę na przeprowadzanie badań wstępnych, przy czym placówka ta jest odrębnym Administratorem Danych. Twoje dane osobowe mogą zostać również ujawnione podmiotom i organom upoważnionym do przetwarzania takich danych. Twoje dane osobowe będą przechowywane od dnia wysłania CV: przez okres 6 miesięcy w celu przetwarzania Twoich danych osobowych w bieżącym procesie rekrutacyjnym, do którego aplikowałeś, przez okres 12 miesięcy w przypadku wyrażenia przez Ciebie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu przyszłych procesów rekrutacyjnych.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?