- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
- Administracja, prace biurowe - Sokołów Podlaski
Praca w zakresie organizacji eventów
Wynagrodzenie
3 000 - 3 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Sokołów Podlaski
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Oferta pracy dla osoby zajmującej się organizacją wystaw.
Zakres obowiązków:
Kompleksowa organizacja wydarzeń: planowanie, przygotowanie i koordynacja.
Szukanie potencjalnych klientów oraz miejsc z możliwością zorganizowania wystawy.
Tworzenie ofert, koncepcji, kosztorysów i strategii eventowej, harmonogramów wydarzeń.
Nadzorowanie realizacji organizowanych wydarzeń.
Monitorowanie konkurencji oraz trendów rynkowych.
Negocjowanie warunków współpracy z instytucjami oraz klientami.
Utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
Prowadzenie pełnej reklamy i marketingu zaplanowanych wydarzeń.
Współdziałanie z Ośrodkami Kultury, a także Urzędami Miast w celu uzyskania zgody na rozplakatowywanie informacji o organizowanych wydarzeniach.
Prowadzenie szczegółowej bazy klientów oraz ciągła aktualizacja.
Przedkładanie Pracodawcy codziennego raportu dotyczącego postępów w pozyskiwaniu nowych klientów.
Wymagania:
Prawo jazdy kat B.
Kreatywność, zaangażowanie i inicjatywa w działaniu.
Odporność na stres.
Umiejętność działania pod presją czasu.
Wysoka kultura osobista.
Umiejętność obsługi pakietu Office.
Dyspozycyjność do pracy rano, wieczorami oraz w weekendy – mogą zdarzyć się pojedyncze wyjazdy na realizacje i montaże.
Umiejętności negocjacyjne.
Umiejętności pracy w zespole.
Biegła obsługa Facebooka oraz Tik Tok.
Lokalizacja
Sokołów Podlaski,
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?