Praca w Telefonicznej Obsłudze Klienta Banku
Lokalizacja
Mielec
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Mielec
Opis
Dołącz do naszego zespołu
Zakres obowiązków:
- Telefoniczne kontaktowanie się z klientami naszego banku.
- Prezentowanie i sprzedaż dodatkowych usług bankowych, takich jak konta osobiste, płatności mobilne, karty debetowe czy kredyty gotówkowe.
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
- Rozpoznawanie potrzeb klientów i dopasowywanie najlepszych rozwiązań.
- Udzielanie informacji na temat produktów i usług banku.
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów.
Oczekujemy:
- Doskonałych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych.
- Nastawienia na osiąganie celów i wyników sprzedażowych.
- Wysokiej kultury osobistej oraz zaangażowania w wykonywane obowiązki.
- Chęć do pracy i determinacja do bycia najlepszym
· Skupianie się na rozwiązaniu
· Nastawienie na sukces
· Umiejętność budowania pozytywnych, długotrwałych relacji z Klientami
· Samodzielność, sumienność, odpowiedzialność
· Wykształcenie min. średnie maturalne
· Mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych lub usług telekomunikacyjnych
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe z motywacyjnym systemem premiowym.
- Kompleksowe szkolenia przygotowujące do pracy oraz rozwijające umiejętności sprzedażowe.
- Przyjazne i wspierające środowisko pracy.
Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?