Praca w sklepie medycznym
Wynagrodzenie
5 000 - 6 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Sztum
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Firma GaudynGroup właściciel sklepów medycznych Neuromed oraz producent wyrobów medycznych, poszukuje kandydatki lub kandydata na stanowisko Specjalista ds. zaopatrzenia klienta. Kandydat będzie pracować w nowo powstającym sklepie medycznym w Sztumie
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, okres próbny 3 miesiące później dłuższy okres
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie działającej na rynku Polskim oraz Europejskim
Wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy dostępny dla wszystkich pracowników
Dofinansowanie zajęć sportowych
Stabilne zatrudnienie oraz płatności zgodnie z harmonogramem
Szkolenia oraz pomoc na początku współpracy
Wynagrodzenie od 5000 zł brutto + premie miesieczne
Obowiązki:
Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynów
Realizacja zleceń NFZ Realizacja założonego planu sprzedażowego
Tworzenie ofert handlowych dostosowanych do potrzeb klienta
Obsługa klienta.
Dbanie o czystość i porządek w sklepie.
Przyjmowanie dostaw.
Wykładanie towarów.
Praca na kasie fiskalnej.
Dbanie o ekspozycję produktów.
Przygotowywanie i sprzedaż produktów.
Utrzymanie odpowiedniej ekspozycji działu.
Przyjmowanie i ekspozycja towaru.
Wymagania:
Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
Kwalifikacje uprawniające do wydawania wyrobów medycznych (np. Fizjoterapeuta, Inżynier biomedyczny, Technik farmacji lub ukończony kurs walidacyjny Certyfikacji Rynkowej).
Komunikatywność.
Mile widziane doświadczenie w handlu w naszej branży
Umiejętność pracy w zespole.
Wysoka kultura osobista.
Zaangażowanie i motywacja do pracy.
Samodzielność oraz samodyscyplina
Podstawowa znajomość obsługi komputera.
Uczciwość i pracowitość.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?