Praca w pogotowiu akumulatorowym - obsługa klienta
Wynagrodzenie
30 - 60 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Łódź, Śródmieście
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Lokalizacja
Łódź, Śródmieście
Opis
Jesteśmy młodą, rozwijającą się firmą, zajmującą się wymianą akumulatorów oraz awaryjnym odpalaniem samochodów. Do naszego Zespołu poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Jakie będą Twoje zadania:
Rozmowa z klientem – przekazanie informacji o usłudze, dobór akumulatora pasującego do auta klienta, przyjęcie zamówienia.
Rozmowa z Mechanikami – telefon, mail, whatsapp.
Rejestracja zamówienia w naszym CRM.
Zastanów się czy:
dobrze czujesz się w rozmowach telefonicznych?
nie boisz się tematów technicznych – akumulatorów trzeba się nauczyć! A może masz zainteresowania motoryzacyjne?
chcesz się rozwijać – gwarantujemy wprowadzenie, naukę i wsparcie na bieżąco!
Jeśli odpowiedziałeś TAK, i chcesz się w pełni zaangażować w pracę z nami (min. ¾ etatu), to zapraszamy! Nasze dyżury są w godzinach 8-20, 7 dni w tygodniu, podczas których odbierzesz kilkadziesiąt telefonów. W trakcie dyżuru musisz być w pełni dyspozycyjny!
Prosimy o przesłanie krótkiego CV w odpowiedzi na ogłoszenie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?