Praca w mBanku infolinia | połączenia przychodzące
Wynagrodzenie
6 400 - 7 900 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Łódź, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Łódź, Śródmieście
Opis
Konsultant(-ka) Contact Center (połączenia przychodzące) | praca hybrydowa
lokalizacja i tryb pracy: praca hybrydowa, Łódź
forma zatrudnienia / wymiar pracy: umowa o pracę, pełny etat
zespół / dział: Departament Budowania Zaangażowania Klientów przez Kanały Zdalne / Zespół Nowych Talentów
wynagrodzenie: 6400 - 7300 zł brutto
rekruter(-ka): Monika Błaszczyk, Katarzyna Ziółkowska
Dbamy o najlepsze doświadczenia naszych klientów oraz budujemy przyjazne i bezpieczne miejsce pracy dla nas i naszych współpracowników. Zapewniamy klientom stały dostęp do finansów, skutecznie rozwiązujemy ich sprawy oraz edukujemy w zakresie dostępnych w banku funkcjonalności, produktów i usług. Jesteśmy dostępni przez telefon, czat, mail, social media. Odpowiadamy na potrzeby klientów i uwzględniamy przy tym preferencje zależne od ich profilu. Budujemy Contact Center zapewniające obsługę na poziomie premium.
Jesteśmy łódzką firmą i wspieramy lokalność – ponad 80% pracowników w CC to ludzie z Łodzi i okolic.
Jesteśmy stabilnym pracodawcą, na którego możesz liczyć. Cenimy długoletnie relacje. Średni staż pracy w Contact Center wynosi 4,5 roku. Praca u nas to praca na lata. Tu poczujesz równowagę, rozwiniesz swoje kompetencje i będziesz mieć wpływ na ścieżkę swojej kariery.
Dołączysz do grupy osób, które tak jak Ty zaczynają swoją przygodę z mBankiem.
Możesz liczyć na kompleksowe wdrożenie, które trwa minimum 6 miesięcy. Chcemy, abyś poczuł/poczuła naszą kulturę organizacyjną i dobrze poznał/poznała swój zespół. Podczas wprowadzenia będziesz uczestniczyć w warsztatach, szkoleniach. Podniesiesz swoje umiejętności sprzedażowe i nauczysz się rozmawiać z różnymi typami klientów. Stawiamy na jasną i bezpośrednią komunikację. Dodatkowo mamy dla Ciebie warsztat z emisji głosu, który pozwoli Ci jeszcze lepiej przygotować się do pracy w Contact Center.
Przez cały okres wdrożenia Twój koordynator będzie wspierał Cię w procesie adaptacji i pomoże Ci wdrożyć się w pracę zespołu.
Jako pracownik Contact Center pracujesz w zgranym zespole, który wyróżnia wyjątkowa atmosfera. Potwierdza to ponad 85% naszych pracowników.
w tej roli będziesz odpowiadać za:
profesjonalną obsługę klientów poprzez połączenia telefoniczne i czat, zapewniając szybką i skuteczną pomoc na odległość
szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów naszych klientów
wsparcie klientów w korzystaniu z naszych usług bankowych, tak aby każdy mógł czuć się pewnie i komfortowo
proponowanie produktów i rozwiązań idealnie dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów.
budowanie pozytywnych relacji i doświadczeń, które sprawiają, że kontakt z bankiem jest przyjemny i satysfakcjonujący
realizację celów jakościowych i sprzedażowych, abyśmy mogli nieustannie podnosić standardy obsługi
aplikuj, jeśli spełniasz poniższe kryteria:
potrafisz zidentyfikować potrzeby i zrozumieć emocje klientów
wyrażasz się płynnie i zrozumiale
potrafisz swobodnie korzystać z kilku programów lub aplikacji jednocześnie
masz min. 1 rok doświadczenia w contact center lub obsłudze klienta
jesteś otwarty na zmianowy system pracy, również w weekendy i święta
dostarczysz zaświadczenie o niekaralności (wymagamy go w momencie zatrudnienia)
posiadasz min. średnie wykształcenie
Twój rozwój:
jasno określona ścieżka awansów, dzięki której wiesz jakie są Twoje perspektywy rozwoju w ramach struktury Contact Center
szkolenia merytoryczne rozwijające kluczowe umiejętności przyszłości: krytyczne myślenie, cyberbezpieczeństwo, automatyzacja
programy rozwojowe Contact Center - ,,buduj swoją markę” – dzięki, któremu masz możliwość poznania pracy na innych stanowiskach czy ,,program rozwoju kompetencji dla przyszłych liderów”
możliwość uczestniczenia w wewnętrznych konsultacjach i rekrutacjach, aby odkrywać nowe ścieżki kariery w banku.
benefity
dofinansowanie do karty Multisport
dofinansowanie do opieki medycznej LuxMed
dofinansowanie świąt Bożego Narodzenia oraz urlopu (grusza) w ramach ZFŚS
zielone dofinansowanie na dojazdy do pracy
bezpłatny parking dla pracowników (dot. Łodzi)
2 dni opieki nad dzieckiem – regulamin pracy banku
dostęp do aplikacji Legimi, LinkedIn Learning, do nauki języków obcych
pasje mBanku - kluby zainteresowań, wspierające realizację pasji (30 różnych sekcji np. kulinarna, loty balonem, jeździecka, gier planszowych, piłka nożna etc.)
programy wellbeing’owe, które pomagają dbać o kondycję psychofizyczną
nagrody pieniężne za skuteczne polecanie w ramach programu poleceń
o mBanku:
W mBanku dzisiaj tworzymy jutro. U nas możesz angażować się w inicjatywy, które mają wpływ na środowisko i ludzi wokół nas. Prowadzimy Fundację, która wspiera dzieci i młodzież w nauce matematyki. Co roku gramy razem z WOŚP!
U nas odkryjesz, a także rozwiniesz swoje talenty i mocne strony dzięki badaniu Gallupa. Zapewnimy Ci także dostęp do kursów i szkoleń. Prawie 2500 pracowników jest z nami już ponad 10 lat i zupełnie nas to nie dziwi. Wciąż znajdują nowe możliwości rozwoju w Grupie mBanku
Jesteśmy partnerem, nie tylko pracodawcą. Dbamy o to, by nasze procesy były inkluzywne. Cenimy różnorodność. Jesteśmy otwarci na ludzi różnych ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, język, wyznanie, narodowość, przekonania, pochodzenie, orientację seksualną, tożsamość płciową, status rodzinny czy styl życia. Czerpiemy z szerokiego wachlarza cech, talentów i doświadczeń naszego
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.