Praca w mBanku - Ekspert (-ka) ds. obsługi klienta w Contact Center
Wynagrodzenie
6 900 - 7 900 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Łódź, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Łódź, Śródmieście
Opis
Ekspert (-ka) ds. obsługi klienta w Contact Center (połączenia przychodzące) | praca stacjonarna
Dbamy o najlepsze doświadczenia naszych klientów oraz budujemy przyjazne i bezpieczne miejsce pracy dla nas i naszych współpracowników. Zapewniamy klientom stały dostęp do finansów, skutecznie rozwiązujemy ich sprawy oraz edukujemy w zakresie dostępnych w banku funkcjonalności, produktów i usług. Jesteśmy dostępni przez telefon, czat, mail, social media. Odpowiadamy na potrzeby klientów i uwzględniamy przy tym preferencje zależne od ich profilu. Budujemy Contact Center zapewniające obsługę na poziomie premium.
Jesteśmy łódzką firmą i wspieramy lokalność – ponad 80% pracowników w CC to ludzie z Łodzi i okolic. Jesteśmy stabilnym pracodawcą, na którego możesz liczyć. Cenimy długoletnie relacje. Średni staż pracy w Contact Center wynosi 4,5 roku. Praca u nas to praca na lata. Tu poczujesz równowagę, rozwiniesz swoje kompetencje i będziesz mieć wpływ na ścieżkę swojej kariery.
Szkolenie trwa 4 miesiące i obejmuje kompleksowy program przygotowujący do pracy. Chcemy, abyś poczuł/poczuła naszą kulturę organizacyjną i dobrze poznał/poznała swój zespół. Podczas wprowadzenia będziesz uczestniczyć w warsztatach, szkoleniach. Podniesiesz swoje umiejętności sprzedażowe i nauczysz się rozmawiać z różnymi typami klientów. Stawiamy na jasną i bezpośrednią komunikację.
Przez cały okres wdrożenia Twój koordynator będzie wspierał Cię w procesie adaptacji i pomoże Ci wdrożyć się w pracę zespołu.
Jako pracownik Contact Center pracujesz w zgranym zespole, który wyróżnia wyjątkowa atmosfera. Potwierdza to ponad 85% naszych pracowników.
lokalizacja i tryb pracy: praca w modelu hybrydowym (ul. Kilińskiego 74, Łódź) 40% pracy z biura, 60% pracy zdalnej
forma zatrudnienia / wymiar pracy: umowa o pracę, pełny etat
zespół / dział: Departament Budowania Zaangażowania Klientów przez Kanały Zdalne
wynagrodzenie: 6900 - 7900 zł brutto
w tej roli będziesz odpowiadać za:
profesjonalną obsługę klientów poprzez połączenia telefoniczne i czat, zapewniając szybką i skuteczną pomoc na odległość
szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów naszych klientów
wsparcie klientów w korzystaniu z naszych usług bankowych, tak aby każdy mógł czuć się pewnie i komfortowo
proponowanie produktów i rozwiązań idealnie dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów.
budowanie pozytywnych relacji i doświadczeń, które sprawiają, że kontakt z bankiem jest przyjemny i satysfakcjonujący
realizację celów jakościowych i sprzedażowych, abyśmy mogli nieustannie podnosić standardy obsługi
zaaplikuj jeśli:
masz min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta w obszarze bankowości
znasz produkty bankowe takie jak rachunki firmowe, transakcje i przelewy walutowe, kredyty niezabezpieczone
potrafisz zidentyfikować potrzeby i zrozumieć emocje klientów
masz rozwinięte umiejętności komunikacyjne (aktywne słuchanie, inicjatywa w rozmowie, negocjacje, badanie potrzeb)
masz doświadczenie w obsłudze czatu i potrafisz szybko formułować odpowiedzi tekstowe - minimum 150 znaków na minutę
potrafisz swobodnie korzystać z kilku programów lub aplikacji jednocześnie
jesteś otwarty na zmianowy system pracy, również w weekendy i święta
dostarczysz zaświadczenie o niekaralności (wymagamy go w momencie zatrudnienia)
posiadasz min. średnie wykształcenie
możliwość pracy zdalnej w pełnym wymiarze dla osób spoza woj. łódzkiego
Benefity
dofinansowanie do karty Multisport
dofinansowanie do opieki medycznej LuxMed
dofinansowanie świąt Bożego Narodzenia oraz urlopu (grusza) w ramach ZFŚS
zielone dofinansowanie na dojazdy do pracy
bezpłatny parking dla pracowników (dot. Łodzi)
2 dni opieki nad dzieckiem – regulamin pracy banku
dostęp do aplikacji Legimi, LinkedIn Learning, do nauki języków obcych
pasje mBanku - kluby zainteresowań, wspierające realizację pasji (30 różnych sekcji np. kulinarna, loty balonem, jeździecka, gier planszowych, piłka nożna etc.)
programy wellbeing’owe, które pomagają dbać o kondycję psychofizyczną
nagrody pieniężne za skuteczne polecanie w ramach programu poleceń
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.