Praca specjalista ds. obsługi klienta i administracji, Avapax
Lokalizacja
Bytom
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Bytom
Opis
Zakres obowiązków:
bieżąca obsługa klientów i partnerów handlowych (mailowa, telefoniczna, system CRM),
przygotowywanie i wystawianie faktur sprzedaży, korekt, dokumentów magazynowych,
wsparcie działu sprzedaży i logistyki (wprowadzanie zamówień, monitoring dostaw),
współpraca z agencjami i partnerami w zakresie marketingu i promocji,
wsparcie w organizacji ekspozytorów i materiałów reklamowych,
prace administracyjne: korespondencja, archiwizacja, raportowanie, obieg dokumentów,
i wiele innych.
Wymagania:
Doświadczenie w obsłudze klienta i umiejętność nawiązywania relacji.
Znajomość obsługi komputera i gotowość do pracy w systemie zmianowym.
Wysoka kultura osobista i umiejętność organizacji pracy.
Znajomość języka angielskiego
Doświadczenie w sprzedaży
Umiejętność pracy w zespole i motywacja do osiągania celów
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?