Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane Dzisiaj o 14:26

Praca specjalista ds. obsługi klienta i administracji, Avapax

Avapax Poland sp. o.o. Dowiedz się więcej

Lokalizacja

Bytom

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Lokalizacja

Bytom

Opis

  • Zakres obowiązków:

    • bieżąca obsługa klientów i partnerów handlowych (mailowa, telefoniczna, system CRM),

    • przygotowywanie i wystawianie faktur sprzedaży, korekt, dokumentów magazynowych,

    • wsparcie działu sprzedaży i logistyki (wprowadzanie zamówień, monitoring dostaw),

    • współpraca z agencjami i partnerami w zakresie marketingu i promocji,

    • wsparcie w organizacji ekspozytorów i materiałów reklamowych,

    • prace administracyjne: korespondencja, archiwizacja, raportowanie, obieg dokumentów,

    • i wiele innych.

Wymagania:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta i umiejętność nawiązywania relacji.

  • Znajomość obsługi komputera i gotowość do pracy w systemie zmianowym.

  • Wysoka kultura osobista i umiejętność organizacji pracy.

  • Znajomość języka angielskiego

  • Doświadczenie w sprzedaży

  • Umiejętność pracy w zespole i motywacja do osiągania celów

Aplikuj
ID: 1031191707

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon