Praca specjalista ds administracyjno - biurowych
Lokalizacja
Leszno
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Leszno
Opis
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- wsparcie działu administracyjno-księgowego;
- nadzorowanie obiegu dokumentów;
- sporządzanie oraz kontrolowanie dokumentacji sprzedażowej;
- wystawianie faktur sprzedaży oraz faktur zakupu;
- wykonywanie bieżących raportów na potrzeby działu administracyjno-księgowego.
Od kandydatów oczekujemy:
Wymagana biegła znajomość pakietu MS Office (excel, word) – przewidziany test z podstawowego zakresu w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Umiejętności obsługi urządzeń biurowych, dobrej organizacji pracy i zaangażowania, odpowiedzialności, sumienności, komunikatywności, entuzjazmu, konsekwencji oraz inicjatywy.
Bardzo mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość pakietu Insert GT (Subiekt).
Miejsce pracy : Biuro Zarządu Spółki
Aplikacje prosimy nadsyłać poprzez aplikację OLX.
Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
W zgłoszeniu prosimy o dopisanie klauzuli: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz.883)
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?