Praca, Lider, Nowa Wieś, Wieprz, Czechowice-Dziedzice, Polanka Wielka
Wynagrodzenie
4 666 - 6 200 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Nowa Wieś
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
Opis
Opis stanowiska
Sieć sklepów Delfin to polski pracodawca z dużym potencjałem rozwojowym. Na mapie mamy już 9 placówek handlowych, które tworzą okrąg m, in. Oświęcim, Polanka Wielka, Wieprz, Witkowice, Czechowice-Dziedzice, Nowa Wieś, Osiek, Bieruń. Od ponad 20 lat działamy na rynku i oferujemy zatrudnienie dla lokalnej społeczności. Tworzymy przyjazne zespoły na placówkach handlowych. Stawiamy na pozytywne relacje w codziennej pracy. Na każdym kroku dzielimy się wiedzą branżową i dobrymi praktykami. Dołącz do nas!
Stanowisko: LIDER SUPERMARKETU SPOŻYWCZEGO
Miejsce pracy: Sieć Delfin placówki: (Osiek, Nowa Wieś, Wieprz, Czechowice-Dziedzice, Polanka Wielka, Oświęcim).
NASZE OCZEKIWANIA:
· umiejętne zarządzanie placówką spożywczą oraz pracownikami - zgodnie z prawem i standardami firmy,
· staranne wykonywanie czynności administracyjnych, związanych z działalnością sklepu (back office),
· zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta na najwyższym poziomie,
· profesjonalne delegowanie zadań dla zespołu pracowników,
· ścisła współpraca z osobami zarządzającymi sprzedażą, biurami oraz z Zarządem Spółki.
SZUKAMY KOGOŚ, KTO:
· dysponuje min. 3-letnim doświadczeniem w pracy na placówce handlowej (branża spożywcza) - warunek konieczny,
· orientuje się i lubi pracować z planami oraz ma wiedzę z tematyki zarządzania towarami,
· wie jak zmotywować do działania swoich współpracowników i utrzymać motywację na odpowiednim poziomie,
· posiada zdolności liderskie oraz umiejętności pracy w zespole,
· potrafi wykazać się zaangażowaniem i dążeniem do realizacji wyznaczonego celu.
POSZUKIWANE KWALIFIKACJE I UMIEJĘTNOŚCI:
· wykształcenie minimum średnie,
· znajomość programu użytkowego do zamawiania towaru (np. PC Market),
· podstawowa znajomość pakietu MS Office (MS Excel, Word) oraz obsługa urządzeń biurowych,
· prawo jazdy kat. B,
· wysoki poziom kultury osobistej,
· pozytywne usposobienie,
· umiejętność budowania relacji w życzliwej atmosferze,
· odpowiedzialna postawa i zaangażowanie w rozwój organizacji,
· godne reprezentowanie firmy i dbanie o wizerunek pracodawcy.
PAKIET NA START:
· umowa zlecenie na 1 m-c, kolejna umowa o pracę,
· praca w polskiej firmie z tradycjami,
· atrakcyjne zarobki: wynagrodzenie + premie, ciekawe programy motywacyjne,
· benefity: upominki świąteczne, paczki okolicznościowe, karta Multisport, dodatkowe ubezpieczenie,
· profesjonalne wprowadzenie w zakres obowiązków na każdym etapie zatrudnienia + wsparcie dedykowanego opiekuna,
Zapraszamy do współpracy.
Porozmawiajmy o nowych możliwościach na Twój rozwój w naszej organizacji.
Czekamy na zgłoszenia.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?