Praca - Konkurs na stanowisko Prezesa Zarządu Spółdzielni
Lokalizacja
Lublin
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Wymagania:
1) co najmniej 10 letni staż pracy, w tym 5 lat na stanowisku kierowniczym,
2) wykształcenie wyższe
Wymagania dodatkowe:
1) posiadanie licencji zarządcy nieruchomości lub zobowiązanie się do jej uzyskania w okresie 6 miesięcy,
2) znajomość prawnych i ekonomicznych aspektów funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowej, w tym prawa spółdzielczego
Wymagane dokumenty:
1) życiorys zawodowy,
2) kserokopia dokumentów potwierdzających ukończenie studiów wyższych magisterskich,
3) zaświadczenie o stanie zdrowia,
4) kserokopie świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy,
5) Referencje od poprzedniego pracodawcy,
6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
7) zaświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe oraz że nie toczy się postępowanie w powyższym
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Dodatkowe dokumenty:
Kandydat może złożyć inne dokumenty, potwierdzające jego kwalifikacje, w szczególności dotyczące doświadczenia w organizowaniu i kierowaniu pracą podmiotów gospodarczych oraz dotyczących znajomości problematyki spółdzielczości mieszkaniowej.
Oferty oraz wymagane dokumenty - w zamkniętych kopertach z napisem „KONKURS" - należy składać w sekretariacie Spółdzielni przy ul. Wł. Jagiełły 1O w Lublinie, w terminie do dnia 02.10.2025 r. do godziny 15.00.
W przypadku aplikowania przez portale internetowe, prosimy o dosłanie wymaganych dokumentów na adres Spółdzielni do dnia 02.10.2025 r. do godziny 15.00.
W ciągu 14 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu, istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów, po tym terminie zostaną one komisyjnie zniszczone.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?