Praca Kancelaria Notarialna Dąbrowa Górnicza - pracownik biurowy
Lokalizacja
Dąbrowa Górnicza
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Praktyka / staż, Umowa zlecenie
Lokalizacja
Dąbrowa Górnicza
Opis
Kancelaria Notarialna w Dąbrowie Górniczej zatrudni pracownika sekretariatu.
Zakres obowiązków:
Obsługa korespondencji: Przyjmowanie, rejestracja i dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
sporządzanie projektów aktów notarialnych i innych czynności notarialnych,
obsługa programu Rejnet,
Obsługa recepcji: Przyjmowanie klientów, obsługa telefonu, udzielanie informacji,
Obsługa sądowych systemów informatycznych i teleinformatycznych,
Archiwizacja dokumentów: Segregowanie i porządkowanie dokumentów,
Przygotowywanie pism i dokumentów: proste pisma, także sądowe,
Obsługa urządzeń biurowych,
Zaopatrzenie biura,
Pomoc w sprawach administracyjnych: kontakt z sądami i urzędami.
Wymagania
bardzo dobra organizacja pracy,
samodzielność działania, odpowiedzialność i zaangażowanie,
komunikatywność,
skrupulatność i dokładność,
dobra znajomość pakietu MS Office i Excel,
znajomość języka angielskiego
minimum średnie wykształcenie
Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Zgłoszenia prosimy przesyłać wyłącznie przez formularz olx lub na adres mailowy.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?