Praca - asystentka ds. zakupów
Wynagrodzenie
32 - 36 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Śrem
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
Lokalizacja
Śrem
Opis
Szukamy zorganizowanej, kontaktowej osoby na stanowisko Asystentki ds. Zakupów, która będzie pomagać nam w codziennych, prostych zadaniach związanych z przygotowaniem eventów.
Zakres obowiązków (prosty, codzienny):
Wyszukiwanie i porównywanie ofert produktów potrzebnych do realizacji eventów (dekoracje, gadżety, materiały itp.)
Składanie zamówień i pilnowanie, żeby wszystko dotarło na czas
Prosty, codzienny kontakt z dostawcami (telefon, e-mail)
Sprawdzanie cen i dostępności produktów
Przygotowywanie prostych zestawień w Excelu / Google Sheets
Pomoc przy bieżących zadaniach organizacyjnych związanych z eventami
Kogo szukamy?
Osoby dobrze zorganizowanej i dokładnej
Szybko uczącej się i potrafiącej ogarnąć kilka tematów na raz
Mile widziane minimalne doświadczenie biurowe lub w pracy z dokumentami
Podstawowa znajomość Excela/Arkuszy – wystarczy ogarnięcie najprostszych funkcji
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie – forma umowy do ustalenia
Pracę w rozwijającej się agencji eventowej przy różnorodnych projektach
Proste wdrożenie, jasne zadania i wsparcie całego zespołu
Przyjazną atmosferę i dużo praktycznej nauki
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?