Praca administracyjno-biurowa
Lokalizacja
Kargowa
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Kargowa
Opis
Rozwijająca się firma poszukuje osoby do pracy administracyjno-biurowej, idealna oferta dla osób uporządkowanych, samodzielnych i chcących pracować w stabilnym środowisku.
Zakres obowiązków:
Prowadzenie fizycznej i elektronicznej dokumentacji oraz kontrola nad jej poprawnością
Obsługa korespondencji, archiwizacja dokumentów
Wystawianie faktur, wprowadzanie danych do systemu
Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami
Wymagania:
znajomość pakietu MS Office
Umiejętność dobrej organizacji pracy i komunikacji
Rzetelność i dyskrecja (ważna przy pracy z dokumentacją finansową)
Doświadczenie w biurze rachunkowym lub kancelarii będzie atutem
Sprawna obsługa urządzeń biurowych
Umiejętność wyznaczania priorytetów i dotrzymywania terminów
Umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
dobre warunki płacowe, adekwatne do umiejętności, zaangażowania i efektów pracy
możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego
możliwość podnoszenia kwalifikacji i awansu w strukturze firmy
dobrą atmosferę i warunki pracy
Proces Rekrutacji:
Wyślij nam swoje CV lub skontaktuj się telefonicznie 6-0-1-1-6-2-6-0-8
Spotkanie, omówienie Twojego doświadczenia i oczekiwań, weryfikacja kompetencji
Omówienie szczegółów współpracy i przyjęcie do zespołu
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?