Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 21 października 2025

podinspektor w Wydziale Planowania Przestrzennego

Urząd Miasta Otwocka

Lokalizacja

Otwock

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Lokalizacja

Armii Krajowej 5

05-400 Otwock

Wskazówki dojazdu

Opis

Zakres wykonywanych zadań:

a.        prowadzenie rejestru planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę, gromadzenie materiałów z nimi związanych oraz przechowywanie ich oryginałów, w tym również uchylonych i nieobowiązujących, zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy o planowaniu,

b.       wykonywanie wypisów i wyrysów z MPZP,

c.        redakcja i wydawanie zaświadczeń z MPZP i innych aktów planowania przestrzennego (dalej w skrócie APP),

d.       obsługa administracyjna procesu sporządzania APP (także uproszczonej) – w tym wysyłanie zawiadomień, wykonywanie wykazów spływających wniosków i uwag, sporządzanie kopii elementów dokumentacji planistycznej na potrzeby Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej (GKUA), Komisji Planowania Przestrzennego Rady Miejskiej, Prezydenta Miasta, innych jednostek Urzędu Miasta, sporządzanie protokołów ze spotkań,

e.        przygotowywanie materiałów i danych wyjściowych do sporządzenia lub zmiany APP, w tym wypełnianie wniosków do Starosty lub innych instytucji o udostępnienie w postaci elektronicznej kopii aktualnych danych geodezyjnych będących w rejestrze publicznym,

f.        obsługa administracyjna procedury ogłaszania tekstu jednolitego APP w przypadku jego zmiany,

g.       obsługa administracyjna procedury występowania z wnioskiem o zmianę przeznaczenia gruntów leśnych na cele nierolnicze lub nieleśne, zgodnie z art. 7 i 10 ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych w ramach procedury sporządzania MPZP,

h.       obsługa administracyjna procesu zdjęcia statusu ochronnego z lasów prywatnych wg art. 16 ustawy o lasach,

i.         pomoc przy prowadzeniu spraw związanych z wydawaniem decyzji zakazujących właścicielowi lub użytkownikowi wieczystemu nieruchomości zagospodarowania terenu w sposób sprzeczny z obowiązującym panem miejscowym (art. 35a ustawy o panowaniu)

j.         pomoc przy prowadzeniu spraw związanych ze zintegrowanymi planami inwestycyjnymi (ZPI) (art. 37ea-37eg ustawy o planowaniu,

k.       pomoc przy prowadzeniu spraw związanych z wydawaniem decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i decyzji o ustalenie warunków zabudowy (art.53-67 ustawy o planowaniu),

l.         pomoc przy prowadzeniu spraw związanych z Gminną Ewidencją Zabytków,

m.     pomoc przy archiwizacji dokumentów i sprawozdawczości,

n.       wykonywanie innych poleceń służbowych bezpośredniego przełożonego,

o.       wykonywanie innych zadań związanych z działalnością Urzędu zleconych przez Prezydenta Miasta.

 a stronie internetowej bip.otwock w zakładce nabory

Warunki pracy:

Miejsce pracy: praca biurowa w siedzibie Urzędu Miasta, na terenie Urzędu Miasta znajdują się trzy budynki: A,B,C, budynki nie są wyposażone w windę, poruszanie się między kondygnacjami możliwe jest za pomocą schodów, w budynku C znajduje się platforma schodowa umożliwiająca przemieszczanie się osobom z niepełnosprawnościami z poziomu „zero” na parter, pomieszczenie higieniczno-sanitarne na parterze budynku B dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami, pozostałe pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynkach A,B,C nieprzystosowane, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchym.

   Pracownikowi oferujemy m.in.:

a.     stabilną i ciekawą pracę,

b.    wsparcie na etapie wdrażania do pracy,

c.     dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastkę”,

d.    pakiet szkoleń,

e.     pakiet socjalny np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika, niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, dopłatę do kart sportowych,

f.     dofinasowanie do zakupu okularów korekcyjnych,

g.    miłą atmosferę pracy.

  Wymagania niezbędne

a.   obywatelstwo polskie, poza obywatelami polskimi o zatrudnienie mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub  przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,

b.  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

c.   niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d.  wykształcenie średnie - co najmniej 5 lat stażu pracy w Urzędzie na pokrewnych stanowiskach lub poza Urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności,,

e.   wykształcenie wyższe (mile widziane w zakresie architektury, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej, architektury krajobrazu, geografii, administracji), co najmniej 3 lata stażu pracy w Urzędzie na pokrewnych stanowiskach lub poza Urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności.

    Wymagane dokumenty:

a.     kwestionariusz osobowy,

b.    list motywacyjny,

c.     życiorys – curriculum vitae,

d.    kserokopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy w przypadku pozostawania w zatrudnieniu,

e.     kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

f.      oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

g.     oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

h.    kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, w przypadku posiadania orzeczenia o  niepełnosprawności;

i.       oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze zamieszczone na stronie internetowej www.bip.otwock.pl w zakładce: rekrutacja,

j.       klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Urzędzie Miasta Otwocka zamieszczona na stronie internetowej www.bip.otwock.pl w zakładce: rekrutacja,

k.     inne dodatkowe dokumenty, o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, referencje.

 Wymagane dokumenty aplikacyjne można złożyć:

a.        osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Otwocka przy ul. Armii Krajowej 5 w Otwocku (budynek B, pokój nr 1),

b.       pocztą na adres: Urząd Miasta Otwocka ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock (decydująca jest data wpływu do Urzędu Miasta Otwocka),

c.       za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (adres skrzynki odbiorczej: /51vy6cvw4m/SkrytkaESP), opatrzone podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym.

 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Planowania Przestrzennego do dnia 07 listopada 2025 roku.

Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu). Wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu /22/ 779 20 01 wew. 378

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.otwock.pl/ oraz na tablicy ogłoszeniowej w siedzibie Urzędu Miasta Otwocka przy ul. Armii Krajowej 5.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r. poz. 1781) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135)”. Wymagania dodatkowe:

a.        znajomość przepisów prawa (ustaw i rozporządzeń) z dziedziny planowania i zagospodarowania przestrzennego, zwłaszcza ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

b.       ogólna znajomość innych przepisów dotyczących aktów planowania przestrzennego w tym: Prawa budowlanego, Prawa Ochrony Środowiska, Prawa wodnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,

c.        znajomość przepisów ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy o lasach,

d.       ogólna znajomość przepisów o zasadach prowadzenia polityki rozwoju,

e.        sprawne posługiwanie się Kodeksem Postępowania Administracyjnego

f.        znajomość i biegłość w posługiwaniu się infrastrukturą informacji przestrzennych w tym umiejętność pracy w środowisku GIS z oprogramowaniem ArcGIS oraz Q-GIS.

Aplikuj
ID: 1032168392

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon