Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 28 października 2025

Podinspektor w wydziale Edukacji i Spraw Społecznych

Powiat Zielonogórski

Lokalizacja

Zielona Góra

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Lokalizacja

Zielona Góra

Opis

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie: wyższe

  • Doświadczenie zawodowe: minimum trzy lata stażu pracy.

  • Predyspozycje osobowościowe: zdolność analitycznego myślenia, samodzielność, obowiązkowość i rzetelność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, komunikatywność, terminowość, odpowiedzialność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych.

  • znajomości następujących przepisów prawa: - Konstytucji RP w zakresie samorządu terytorialnego, źródeł prawa i dostępu do informacji publicznej, - ustawy o samorządzie powiatowym, - ustawy o dostępie do informacji publicznej, - ustawy Prawo prasowe, - ustawy o prawach autorskich i prawach pokrewnych.

  • umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy,

  • umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,

  • Umiejętność  redagowania pism oficjalnych, listów okolicznościowych, gratulacji, informacji na stronę internetową i media społecznościowe powiatu.

  • znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office), aparatu fotograficznego,

b. Wymagania dodatkowe:

  • kwalifikacje w zakresie pozyskiwania funduszy zewnętrznych, w tym z Unii Europejskiej – studia wyższe lub podyplomowe, które w programie nauczania zawierały zagadnienia związane z kwestią pozyskiwania funduszy zewnętrznych, w tym z Unii Europejskiej,

  • mile widziana dobra znajomość języka niemieckiego i języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym,

  • mile widziane prawo jazdy kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) przygotowanie dokumentów oraz materiałów niezbędnych do promocji powiatu,

2) redagowania okolicznościowych listów, dyplomów, życzeń, podziękowań i gratulacji,

3) prowadzenie dokumentacji dot. wydarzeń powiatowych oraz aktualizacja informacji na stronie internetowej Powiatu Zielonogórskiego oraz portalach społecznościowych,

4) redagowanie publikacji promocyjnych i informacyjnych (ulotki, plakaty, albumy i książki),

5) inicjowanie i utrzymywanie kontaktów z mediami w celu zapewnienia właściwego i rzetelnego przepływu informacji o działalności Rady i Zarządu Powiatu, a także w celu kreowania pozytywnego wizerunku Powiatu Zielonogórskiego,

6) przygotowanie oraz redagowanie informacji i materiałów prasowych,

7) monitorowanie informacji dotyczących Powiatu Zielonogórskiego ukazujących się w środkach masowego przekazu, udzielanie sprostowań, wyjaśnień, zgłaszanie uwag,

8)  organizowanie konferencji prasowych,

9) organizowanie imprez promujących powiat,

10) prowadzenie spraw związanych z patronatem starosty,

11) koordynowanie spraw wynikających z umów podpisanych przez powiat z partnerami zagranicznymi, w tym realizacja wspólnych projektów,

12) pozyskiwanie środków zewnętrznych, w tym z funduszu Unii Europejskiej na przedsięwzięcia związane z promocją powiatu oraz współpracą z partnerami zagranicznymi,

13) planowanie, koordynacja i nadzór nad kampaniami promocyjnymi, informacyjnymi i społecznymi,

14) promocja działań twórczych dzieci i młodzieży,

15) realizacja projektów promocyjnych,

16) udzielanie informacji publicznej.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca w wymiarze pełnego etatu, 40 godzin tygodniowo. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.  Praca odbywa się w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika z innymi ludźmi są częste i intensywne, pracownik wykonuje zadania także w terenie.  Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie z obowiązującymi przepisami  i zasadami.  Zgodnie z art. 16 ust 2 Ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2024 poz. 1135) pierwsza umowa o pracę jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  • curriculum vitae,

  • list motywacyjny,

  • kopie dokumentów potwierdzające uzyskany poziom wykształcenia,

  • kopie dokumentów potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie, (świadectwa pracy, zaświadczenia od obecnego pracodawcy),

  • oświadczenie o niekaralności, oświadczenie o pełni praw publicznych, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem naboru na wolne stanowisko urzędnicze w tym kierownicze stanowisko urzędnicze.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:

2025-11-03 16:00:00

b. Sposób:

  • Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze ul. Podgórna 5 w terminie do dnia 3 listopada 2025 r., w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Podinspektora w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych”.

  • Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysłania oferty pocztą, decyduje data  wpływu.

  • Przed podjęciem zatrudnienia w Starostwie Powiatowym wybrany kandydat ma obowiązek przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.

  • Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na stanowisko Podinspektora w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych” dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2024 poz. 1135).

VII. Informacje dodatkowe:

  • Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,

  • Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze (www.bip.powiat-zielonogorski.pl),

  • Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego można odebrać w terminie 10 dni po ogłoszeniu informacji o wyborze kandydata. Po upływie 10 dni zostaną komisyjnie zniszczone.

Aplikuj
ID: 1035014186

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon