- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Małopolskie
- Administracja, prace biurowe - Skawina
Lokalizacja
Skawina
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
W związku z rozwojem firmy poszukujemy osób które posiadają doświadczenie w sprzedaży i kontakcie z klientem przez telefon. Praca polega na dzwonieniu do klientów i budowaniu relacji biznesowych, wysyłania cenników i pozyskiwaniu nowych klientów. Do obowiązków będzie także należało przyjmowanie zamówień telefonicznych, zamówień mailowych, przygotowywanie ofert, wystawianie faktur.
Branża techniczna dużo rodzajów gwintów które trzeba mierzyć suwmiarką, oczywiście wszystkiego nauczymy lecz przed wysłaniem CV prosimy o zapoznanie się z asortymentem z naszej strony internetowej co pozwoli Państwu zobrazować czym się zajmujemy. Jesteśmy hurtownią elementów hydrauliki siłowej ( węże, złącza, szybkozłącza hydrauliczne, zawory kulowe itp. ), mamy około 2000 indeksów których handlowiec będzie musiał się nauczyć żeby przyjmować zamówienie do systemu.
Praca od poniedziałku do piątku od 8-16
Do zadań wybranej osoby będzie należało :
przyjmowanie zamówień ( mail, telefon )
kontakt telefoniczny z nowymi potencjalnymi klientami
wysyłanie cenników
pozyskiwanie nowych klientów
wystawianie WZ, faktur, listów przewozowych
znajomość programu subiekt GT będzie dużym atutem
Wymagania :
- chęć do pracy
- duża komunikatywność
- duża otwartość
- dobra znajomość obsługi komputera oraz MS office
- uczciwość
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
- zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych zadań,
- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dużym atutem
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV
Lokalizacja
Skawina,
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?