Opiekun pacjenta + media społecznościowe
Lokalizacja
Katowice, Osiedle Witosa
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Opis
NL Clinic jest Kliniką Medycyny Estetycznej i Stomatologii, która poszukuje uśmiechniętej, energicznej, zaangażowanej oraz odpowiedzialnej osoby do pracy na stanowisku Opiekuna Pacjenta łączonej z prowadzeniem mediów społecznościowych - w niepełnym wymiarze etatu. Głównym celem tego stanowiska jest zapewnienie pacjentom naszej kliniki profesjonalnej i serdecznej obsługi oraz utrzymanie nienagannej prezencji recepcji.
Zakres Obowiązków:
1. Obsługa Pacjentów w Poczekalni:
• Przywitanie pacjentów i udzielanie im informacji na temat procedur i wizyt.
• Sprzedaż min. usług medycznych.
• Rejestracja pacjentów oraz zbieranie niezbędnych danych.
• Zarządzanie umówionymi wizytami i terminami.
• Udzielanie wsparcia i rozwiązywanie bieżących potrzeb pacjentów.
• Dbanie, by poczekalnia zawsze była czysta i komfortowa.
• Dbanie o estetyczny wygląd recepcji,
• Zarządzanie dokumentacją i materiałami informacyjnymi dostępnymi dla pacjentów,
• Profesjonalna i serdeczna obsługa telefoniczna oraz osobista pacjentów.
2. Opieka przedzabiegowa i pozabiegowa:
• Przygotowywanie pacjentów do zabiegów, dostarczanie im niezbędnych informacji i dokumentacji,
• Pomoc w wypełnianiu dokumentacji przez pacjentów, jak również objaśnianie procedur zabiegowych,
• Współpraca z personelem medycznym i kosmetologicznym w przygotowaniu pacjentów do zabiegów,
• Monitorowanie samopoczucia pacjentów przed i po zabiegach oraz udzielanie wsparcia w razie potrzeby,
• Telefoniczna opieka pozabiegowa.
3. Prowadzenie mediów społecznościowych:
• Planowanie i realizacja prostego kalendarza publikacji (IG/FB, TikTok/YouTube Shorts),
• Tworzenie edukacyjnych materiałów: szybkie foto/wideo z kliniki, podstawowy montaż (np. CapCut), grafiki (Canva),
• Publikacja postów/Stories/Reels: opisy, hashtagi, oznaczenia, aktualizacja bio i wyróżnionych Stories,
• Moderacja komentarzy i wiadomości (DM), uprzejma komunikacja zgodnie z wytycznymi, przekazywanie pytań medycznych do zespołu.
• Wspieranie marketingu internetowego,
• Tworzenie treści na stronę internetowa i bloga,
• Współpraca z agencją reklamową.
Oczekujemy:
• Wysokiej kultury osobistej i dbałości o zdrowy styl życia,
• Nienagannej prezencji,
• Naturalnego zachowania się przed kamerą,
• Chęci do pracy i nauki,
• Dyspozycyjności od poniedziałku do piątku oraz punktualności,
• Umiejętności współtworzenia i przestrzegania procedur,
• Empatycznego podejścia do pacjentów i klientów,
• Zachowania tajemnicy firmy,
• Zrozumienie zasad RODO, zgód wizerunkowych i ograniczeń reklamy usług medycznych w Polsce.
• Dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Wymagania:
• Etykieta w komunikacji - zasady savoir-vivre w kontakcie z klientami,
• Naturalna skłonność do utrzymywania porządku,
• Zdolności komunikacyjno - marketingowe w obsłudze pacjenta i klienta,
• Sprzedaż i dosprzedaż usług,
• Doskonała organizacja pracy i zdolność do pracy w dynamicznym środowisku,
• Wyjątkowa zdolność do pracy w zespole oraz do współpracy z personelem medycznym.
• Dyskrecja i umiejętność zachowania poufności w kwestiach wrażliwych.
• Znajomość social mediów
• Doświadczenie na podobnym stanowisku oraz podstawowa znajomość zagadnień stomatologii będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
• Stabilne zatrudnienie w renomowanej klinice,
• Pracę w przyjaznym, wspierającym zespole,
• Atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do kompetencji,
• Elastyczny wymiar etatu (pełny lub niepełny),
• Nowoczesne i komfortowe miejsce pracy.
Jeśli zależy Ci na stabilnym zatrudnieniu w przyjaznym środowisku, z możliwością rozwoju w oparciu o umowę zgodną z Twoimi preferencjami, jesteś osobą odpowiedzialną, pełną empatii i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prosimy o przesłanie swojego CV. List motywacyjny będzie dodatkowym atutem. Pamiętaj o zgodzie RODO.
Jesteśmy przekonani, że Twoje zaangażowanie pomoże nam dążyć do ciągłego podnoszenia standardów obsługi pacjentów i utrzymania wysokiej jakości usług.
Dziękujemy za zainteresowanie naszym ogłoszeniem i czekamy na Twoją aplikację!
W pierwszej kolejności rozpatrzymy aplikacje złożone osobiście w recepcji naszej kliniki.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?