- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Wielkopolskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Poznań
- Specjalista ds. obsługi klienta - Ławica
Wynagrodzenie
4 000 - 8 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Poznań, Ławica
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Widoczni – tu się dobrze pracuje!
Napędzają Cię coraz lepsze wyniki i współpraca z inspirującymi, pozytywnymi ludźmi? To dobrze, bo nas też!
Dołącz do zespołu Widocznych i... zapnij pasy, bo czeka Cię ciągły rozwój zawodowy, realny wpływ na procesy w firmie oraz współpraca z najlepszymi specjalistami i specjalistkami. Dzięki sile marketingu internetowego będziesz zapewniać jak największe zyski klientom agencji razem z nami!
Obecnie widoczni składają się z ponad 170 osób, które grają do jednej bramki! Aplikuj, jeśli:
lubisz wyzwania zawodowe i nie chcesz utknąć w miejscu,
masz mnóstwo pomysłów na ulepszenia, ale nie masz zbyt dużego wpływu na sytuację w swojej obecnej firmie,
działasz skutecznie i nie odkładasz swoich zadań na ostatnią chwilę,
lubisz budować pozytywne relacje z ludźmi.
Opis stanowiska
Szukamy osoby, która wesprze nasz zespół customer success i ma już doświadczenie współpracy z klientem. Zaaplikuj, jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi, interesuje Cię branża marketingu internetowego, oraz chcesz się doskonalić i poszerzać swoją wiedzę!
Co będziesz robić na co dzień?
Nawiązywać i utrzymywać długofalowe relacje z klientami agencji
Współpracować z klientami za pomocą różnych kanałów komunikacji: telefon, mail, spotkania online, spotkania stacjonarne, panel widoczni
Odpowiadać za realizację celów klientów oraz terminowość i jakość realizowanych usług
Współpracować z zespołami SEO, content marketingu, performance marketingu, CRO oraz sprzedaży
Rozszerzać zakres współpracy z klientami agencji o nowe usługi i produkty zgodnie z ich biznesowymi potrzebami
Pracować z danymi – tworzyć wnioski i wdrażać zmiany na ich podstawie
Doradzać – z zakresu pozycjonowania, kampanii Google Ads, CRO dla stron i sklepów internetowych
Kwalifikacje
Czego od Ciebie oczekujemy?
Doświadczenia w obsłudze klienta (szczególnie docenimy doświadczenie w obsłudze klienta w call center)
Doświadczenia w prowadzeniu projektów
Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych
Umiejętności konsekwentnego realizowania wyznaczonych celów
Świetnej organizacji pracy własnej, w tym umiejętności zarządzania wieloma projektami jednocześnie
Szukania rozwiązań zamiast problemów
Co szczególnie docenimy?
Doświadczenie współpracy z klientem B2B
Znajomość zagadnień z obszarów SEO i SEM
Znajomość Google Analytics
Warunki współpracy
Rodzaj umowy: B2B
Podstawa wynagrodzenia: od 4 000 do 6 500 zł netto na fakturze
Wynagrodzenie na kolejnym stanowisku w ramach ścieżki kariery tj. Senior Customer Success Specialist: od 5 500 do 10 000 zł netto na fakturze + comiesięczna prowizja)
Comiesięczna prowizja, która zależy od liczby obsługiwanych klientów: średnio od 500 do 2 000 zł netto na fakturze
Elastyczny czas pracy: startujemy między 7:00 a 8:30
Od 20 do 26 płatnych dni wolnych od świadczenia usług (w zależności od stażu pracy) oraz dodatkowy dzień wolny w Twoje urodziny
Co jeszcze oferujemy?
Pełne przeszkolenie – pakiet szkoleń wewnętrznych oraz dostęp do materiałów edukacyjnych
Współpracę z osobami z kilku-, a nawet kilkunastoletnim doświadczeniem w branży SEO i SEM oraz dostęp do profesjonalnych narzędzi
Możliwość rozwoju zawodowego – u nas możesz się przekonać, który kierunek Ci odpowiada i skutecznie do niego dążyć. Na pewno pomoże Ci w tym dedykowany czas na rozwój!
Wspólną zabawę na jednym z wielu spotkań integracyjnych, które współfinansujemy oraz możliwość dołączenia do drużyny piłkarskiej widocznych – a jeśli wolisz inną dyscyplinę, to kto wie, może zainicjujesz kolejną ekipę sportową w agencji?
Możliwość zdrowej rywalizacji i udziału w działowym konkursie kwartalnym
Swobodną atmosferę i brak dress code'u (no, chyba że masz spotkanie z klientem :))
Realny wpływ na kierunek rozwoju naszej agencji w ramach przyjaznej kultury organizacyjnej
Dofinansowanie kart MultiSport i MultiLife oraz możliwość udziału w naszych programach wewnętrznych – partnerskim i poleceń pracowniczych
Zniżki na studia na WSB i CDV – dzięki współpracy Akademii widoczni z uczelniami posiadamy dla współpracowników zniżki na studia
Dostęp do strefy chilloutu w biurze, w której znajdziesz między innymi konsolę
Jakie są poszczególne etapy rekrutacji na to stanowisko?
Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się 3. etapów rekrutacji.
Telefonu lub maila od Oli Sieradzkiej z zespołu HR
Spotkania online z Olą Sieradzką, aby się lepiej poznać
Spotkania online z menadżerem zespołu CS, Danielem Chruścińskim, które jednocześnie jest ostatnim etapem rekrutacji
Po ostatnim etapie możesz się spodziewać oferty lub mailowego feedbacku z podziękowaniem za udział w naszej rekrutacji.
Zobacz naszą kulturę organizacji i… sprawdź, czy będzie Ci się tu dobrze pracować. :)
Ciekawi Cię, jak pracujemy, jakie wartości są dla nas szczególnie istotne oraz czym się kierujemy przy doborze nowych osób do zespołu? Opracowaliśmy solidny zestaw zasad, które najlepiej charakteryzują nas jako zespół i miejsce pracy w formie kultury organizacji.
Sprawdź na naszej stronie w zakładce: O nas → Kariera widoczni, czy filozofia i styl agencji widoczni jest bliski także Tobie. :)
- - - - - - - - - - - - - -
UWAGA!
Dodaj swoje CV w pliku PDF, kiedy będziesz uzupełniać formularz rekrutacyjny.
- - - - - - - - - - - - - -
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Poznań, Ławica
Wielkopolskie