Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Specjalista ds. obsługi klienta
  5. Specjalista ds. obsługi klienta - Mazowieckie
  6. Specjalista ds. obsługi klienta - Warszawa
  7. Specjalista ds. obsługi klienta - Mokotów
Dodane 02 maja 2024

Opiekun Mieszkań, Zarządzanie Najmem (sprzedaż i obsługa najmu)

Lokalizacja

Warszawa, Mokotów

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa zlecenie, Samozatrudnienie, Praktyka / staż

Doświadczenie nie jest wymaganePracownicy z Ukrainy: 🇺🇦 Запрошуємо людей з України (Zapraszamy pracowników z Ukrainy)

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

LiderNajmu Sp. z o.o. to młoda firma, której zespół działa w branży zarządzania najmem od 2014 roku. Zajmujemy się kompleksową obsługą mieszkań przeznaczonych na wynajem. Zapewniamy pełną opiekę nad wynajmowanym mieszkaniem, poszukiwanie najemców, obsługę rozliczeń i kontaktów z najemcami, obsługę awarii itp. Organizujemy i nadzorujemy modernizację lokali pod kątem najmu. Nasza firma powstała, aby wynajmowane nieruchomości mogły przynosić stabilny dochód dla właścicieli, bez potrzeby ich zaangażowania. Obsługujemy zarządzanie najmem mieszkań na terenie Warszawy i Piaseczna.

Jesteśmy też po to, aby zaoferować najemcom komfortowe warunki najmu, pomóc w doborze miejsca zakwaterowania, a jednocześnie profesjonalnie wesprzeć podczas najmu.

Jeśli lubisz pomagać innym, lubisz kontakty z ludźmi, a jednocześnie swoją przyszłość chcesz związać z rynkiem nieruchomości, być może ta praca jest właśnie dla Ciebie.

W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatek i kandydatów na stanowisko:

Opiekun Mieszkań, Zarządzanie Najmem (sprzedaż i obsługa najmu)

Na to stanowisko szukamy głównie osób na pełen etat, ale dopuszczamy też możliwość zatrudnienia na pół lub 3/4 etatu, jeśli np. potrzebujesz pogodzić studia z pracą i nie masz jeszcze możliwości pracy na pełen etat.

Jeśli szukasz pracy tylko na okres wakacji (lipiec-wrzesień lub sierpień-wrzesień), to też możesz się do nas zgłosić i aplikować na stanowisko Wsparcia Sprzedaży lub Telefonicznej Obsługi Klienta.

Cel stanowiska: obsługa sprzedaży (wynajmu), rozliczeń finansowych i opieka nad wynajmowanymi nieruchomościami mieszkalnymi oraz dbanie o dobre relacje z Najemcami i Właścicielami.

Podstawowe zadania osoby zatrudnionej na tym stanowisku:

  • cykliczne wizyty i nadzór nad stanem sanitarnym i technicznym wynajmowanych lokali (odwiedzasz każde wynajmowane mieszkanie, sprawdzasz, czy najemcy dbają o jego stan, podejmujesz działania związane z poczynionymi spostrzeżeniami),

  • przekazywanie zgłoszeń technicznych do odpowiednich fachowców, koordynacja zleceń, nadzór nad naprawami oraz ich odbiory (korzystasz z bazy fachowców lub szukasz odpowiednich wykonawców),

  • obsługa wprowadzek najemców do mieszkań (spotykasz się w mieszkaniu, podpisujesz protokół, udzielasz wstępnych instrukcji eksploatacji i organizacyjnych),

  • obsługa oględzin i odbiorów mieszkań na zakończenie najmu (dokładnie sprawdzasz mieszkanie oraz jego wyposażenie i odnotowujesz, gdy coś zostaje zdane w stanie pogorszonym),

  • realizacja zadań administracyjno-biurowych (odbierasz telefony od najemców, odpisujesz na e-maile, pilnujesz kompletności dokumentacji, przygotowujesz instrukcje i poradniki dla najemców itp.),

  • dbanie o wizerunek prezentowanych potencjalnym najemcom mieszkań,

  • dbanie o sprawne przygotowanie mieszkań dla nowych najemców,

  • bezpośredni kontakt e-mailowy i telefoniczny z najemcami i właścicielami mieszkań (wspierasz, pomagasz w rozwiązywaniu problemów, udzielasz informacji),

  • wykonywanie czynności związanych z wynajmem mieszkań (m.in. piszesz treści i publikujesz ogłoszenia na portalach i FB, udzielasz informacji telefonicznie i e-mailowo, prezentujesz mieszkania zainteresowanym, zawierasz umowy najmu),

  • kontrola wpłat należności za najem, czynności windykacyjne, przygotowywanie wezwań do zapłaty,

  • dbanie o naszą obecność w social mediach.

Jeśli jesteś osobą otwartą na naukę i zdobywanie nowego doświadczenia – zapraszamy do dołączenia do naszego zespołu! Wymagamy przede wszystkim zaangażowania i dużej samodzielności, ale stawiamy też na pełną współpracę w ramach zespołu i wzajemne wsparcie.

Jeśli szukasz pracy, w której zawsze się coś dzieje, to jest to praca dla Ciebie!

Czasem będzie łatwo, a czasem będziesz się zderzać z trudnymi sytuacjami, konfliktami między lokatorami, czy poważnymi awariami, gdzie liczyć się będzie zimna krew, chłodna ocena sytuacji, szybkie podejmowanie decyzji i sprawne przejście do działań! Nauczymy Cię jak komunikować się z klientami, jak reagować na różne zdarzenia, ale musisz też potrafić kreatywnie i odpowiedzialnie podchodzić do realizacji zadań, bo nie wszystko da się zamknąć w sztywną procedurę.

W okresach poszukiwania najemców (najwięcej od lipca do września, a nieco mniej w pozostałej części roku) musisz się elastycznie dostosować do możliwości czasowych Klientów, którzy bywa, że są w stanie umówić się na spotkanie tylko przed pracą lub po pracy, czy po powrocie z uczelni, a czasem jedynie w weekend.

Pracujemy w trybie „NO OFFICE”.

Przeważnie Twoje zadania związane są z koniecznością odwiedzania mieszkań, którymi się opiekujemy (na terenie Warszawy i Piaseczna), zaś pozostałe zadania możesz wykonywać zdalnie. Nie musisz się „zgłaszać do biura”, ale musisz się wywiązywać z zadań i muszą być widoczne efekty Twojej pracy. Na tym stanowisku, mimo trybu „no office”, nie możesz wykonywać swoich zadań zdalnie spoza Warszawy z uwagi na opiekę nad znajdującymi się tu mieszkaniami. Część obowiązków możesz wykonywać zdalnie z domu, ale musisz być w Warszawie, bo niemal każdego dnia konieczna jest wizyta w jakimś z obsługiwanych mieszkań.

Jeśli chcesz nauczyć się czegoś w branży nieruchomości, rozwijać swoje umiejętności i z czasem osiągać coraz wyższe wynagrodzenie, weź pod uwagę, że dużo pracy przed Tobą, jak i dużo nauki. Jesteśmy do Twojej dyspozycji! Będziemy pomagać Ci się rozwijać. Twój rozwój, to rozwój naszej firmy, to Twoje zadowolenie i zadowolenie naszych Klientów.

Nasze Oczekiwania:

  • cechujesz się wysoką kulturą osobistą, a w sytuacjach stresujących potrafisz zachować się wstrzemięźliwie;

  • lubisz kontakt z ludźmi, lubisz z nimi rozmawiać i im pomagać;

  • masz wysokie poczucie estetyki tego, co Cię otacza;

  • swobodnie korzystasz z Worda, Excela, e-maila i aplikacji internetowych;

  • dobrze organizujesz swoją pracę (planowanie pracy i zadań);

  • cechuje Cię punktualność, komunikatywność i asertywność;

  • cechuje Cię rzetelność i pełne zaangażowanie przy wykonywaniu obowiązków;

  • jesteś osobą sumienną i nie potrzebujesz nadzoru, aby pracować;

  • nie boisz się wyzwań i samodzielnego rozwiązywania problemów, na jakie natrafisz;

  • lubisz wychodzić z inicjatywą i proponować nowe rozwiązania i usprawnienia;

  • Twoim dodatkowym atutem może być doświadczenie w zarządzaniu najmem lub w mediach społecznościowych (prowadzenie profilu firmowego, publikowanie treści).

Oferujemy:

  • możliwość nabycia doświadczenia w młodej, rozwijającej się firmie,

  • możliwość rozwijania kompetencji,

  • szkolenia wewnętrzne i stałe wsparcie merytoryczne zespołu,

  • wynagrodzenie rosnące w miarę Twojego rozwoju, wzrastającej skuteczności i operatywności,

  • dodatek za wykorzystywanie własnego samochodu do celów służbowych.

Jeśli chcesz podjąć wyzwanie, chcesz się rozwijać i stać się prawdziwym specjalistą/ specjalistką w nieruchomościach oraz chcesz współtworzyć organizację, której zależy na wyznaczaniu najlepszych standardów na rynku najmu, to zapraszamy!

Chcemy być najlepsi – chcesz do nas dołączyć? 

WAŻNE: Możemy Cię zatrudnić na umowę zlecenie lub jako B2B (umowa na działalność gospodarczą). Jeśli jesteś osobą młodą do 26. roku życia – umowa zlecenie, zaś powyżej 26. roku życia – faktura na działalność gospodarczą (wszystko Ci wyjaśnimy).

Jak wygląda proces rekrutacji?

1.    Wypełniasz formularz aplikacyjny (około 15 min).

2.    Wysyłasz do nas CV (mailowo).

3.    Spotykamy się (skontaktujemy się w tym celu tylko z wybranymi kandydatami).

4.    Otrzymujesz od nas ofertę.

 

Prosimy o przesłanie swojego CV wraz z klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)" na adres: rekrutacja [małpka] lidernajmu.pl podając w tytule maila nazwę stanowiska. Zastrzegamy sobie prawo do przedstawienia również oferty na inne stanowisko niż w ogłoszeniu.

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Warszawa, Mokotów

Mazowieckie

Mazowieckie, Warszawa, Mokotów
ID: 913031863

Darmowa aplikacja na Twój telefon