Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 30 września 2025

Opiekun / Doradca Klienta - zarządzanie najmem apartamentów

Hosthelper sp. z o.o.

Lokalizacja

Warszawa, Śródmieście

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Samozatrudnienie

Lokalizacja

Warecka 11

00-034 Warszawa, Śródmieście

Wskazówki dojazdu

Opis

Hosthelper to firma specjalizująca się w kompleksowym zarządzaniu najmem apartamentów - zarówno krótkoterminowym, jak i długoterminowym. Obsługujemy setki lokali w Warszawie, Krakowie, Lublinie a także na Podhalu, które reklamujemy pod marką ShortStayPoland. Stale powiększamy nasz portfel i otwieramy nowe rynki, wspierając właścicieli nieruchomości w osiąganiu stabilnych i satysfakcjonujących zysków.

Poszukujemy osoby na stanowisko opiekuna właścicieli apartmentów, która będzie odpowiedzialna za rozbudowę dotychczasowego portfela klientów.

Zakres obowiązków:

  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów - apartamentów/nieruchomości

  • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami

  • koordynacja działań związanych z przygotowaniem mieszkania do wynajmu (ogłoszenia, wyposażenie, zdjęcia, stan techniczny, sprzątanie)

  • nadzór nad procesem podpisywania umów i przekazania mieszkań

  • bieżąca obsługa i kontakt z klientami - odpowiadanie na pytania, wsparcie w rozwiązywaniu problemów, przygotowywanie odpowiedniej oferty

  • zadania administracyjne związane z realizacją powyższych działań, przygotowywaniem raportów dotyczących apartamentów i ich wynajmu.

Wymagania:

  • doświadczenie w obsłudze klienta

  • mile widziane doświadczenie w branży nieruchomości, a w szczególności w segmencie zarządzania wynajmem

  • umiejętność budowania relacji i wysoka kultura osobista

  • dobra organizacja pracy, zaangażowanie i samodzielność w działaniu

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego

  • znajomość programów z pakietu Microsoft Office

  • znajomość obsługi systemów CRM mile widziane

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze pracy

  • umowę o pracę lub B2B

  • możliwość realnego wpływu na rozwój biznesu i budowanie własnej bazy klientów

  • atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + prowizja za pozyskane mieszkania)

  • premie uzależnione od wyników

  • narzędzia pracy (telefon, komputer, dostęp do systemów firmowych)

  • dofinansowanie do pakietów medycznych, zajęć sportowych

  • przyjazną atmosferę i partnerskie podejście

Zainteresowała Cię ta oferta? Prześlij nam swoje CV. Czekamy na Twoje zgłoszenie!

Aplikuj
ID: 1026793178

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon