Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Omnipack sp. z o.o.
Dodane 05 września 2025

Omnipack - Koordynator Zespołu Obsługi Klienta - Gorzów Wlkp

Omnipack Sp. z o.o. Dowiedz się więcej

Lokalizacja

Gorzów Wielkopolski

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Lokalizacja

Szczecińska 49

66-400 Gorzów Wielkopolski

Wskazówki dojazdu

Opis

Opis stanowiska:

Cześć! Poszukujemy Koordynatora  Zespołu Obsługi Klienta do naszego centrum logistycznego w Gorzowie Wielkopolskim.

Jako firma fulfillmentowa zajmujemy się logistyką ponad 100 sklepów internetowych w całej Europie.

Na tym stanowisku będziesz wspierać nasz zespół Merchant Support, koordynować jego pracę i kluczowe wskaźniki wydajności, a przede wszystkim dbać o doskonałe relacje z merchantami, czyli naszymi klientami. Twoja rola będzie kluczowa w podnoszeniu satysfakcji merchantów i usprawnianiu procesów operacyjnych, a przy tym będziesz mieć realny wpływ na rozwój firmy. Jeśli potrafisz motywować zespół, dzielić się wiedzą i efektywnie współpracować z różnymi działami – czytaj dalej i aplikuj!

Twoje zadania na co dzień:

  • Koordynowanie bieżącej pracy zespołu Merchant Support oraz monitorowanie realizacji priorytetowych zgłoszeń  

  • Rozwiązywanie zgłoszeń klientów w systemie Jira oraz obsługa zapytań mailowych i telefonicznych 

  • Kontrolowanie jakości obsługi zgłoszeń oraz rekomendowanie działań usprawniających procesy  

  • Wspieranie członków zespołu w rozwiązywaniu trudnych przypadków i konsultowanie spraw z innymi działami (magazyn, finanse, IT, sprzedaż) 

  • Uczestniczenie we wdrażaniu nowych procedur, systemów i rozwiązań operacyjnych  

  • Wspieranie Team Leadera w organizacji pracy zespołu, prowadzeniu spotkań i raportowaniu wyników  

  • Współpraca z innymi działami w celu efektywnego rozwiązywania problemów klientów  

  • Wspieranie procesu onboardingu nowych pracowników i dzielenie się wiedzą w zespole 

Jesteś idealną osobą na to stanowisko, jeśli:

  • Masz doświadczenie obsłudze klienta w branży e-commerce i logistyki (fulfillment)

  • Znasz systemy ticketowe (np. Jira, Zendesk) i umiesz pracować z nimi

  • Znasz pakiet MS Office (w szczególności Excel – raportowanie, analizy)

  • Umiesz analizować dane operacyjne i przygotowywać raporty  

  • Sprawnie obsługujesz narzędzia komunikacyjne (telefon, e-mail, komunikatory)

  • Płynnie posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie (minimum B2) 

Mile widziane: 

  • Znajomość procedur reklamacyjnych i rozliczeniowych

Oferta:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Szerokie możliwości doskonalenia umiejętności i zdobywania nowych kompetencji

  • Twoje zdrowie jest dla nas ważne, u nas możesz liczyć na prywatną opiekę medyczną Medicover oraz kartę Multisport

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj terazopens in a new tab
ID: 1024419642
Darmowa aplikacja na Twój telefon