

Omnipack - Koordynator Zespołu Obsługi Klienta - Gorzów Wlkp
Lokalizacja
Gorzów Wielkopolski
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Opis stanowiska:
Cześć! Poszukujemy Koordynatora Zespołu Obsługi Klienta do naszego centrum logistycznego w Gorzowie Wielkopolskim.
Jako firma fulfillmentowa zajmujemy się logistyką ponad 100 sklepów internetowych w całej Europie.
Na tym stanowisku będziesz wspierać nasz zespół Merchant Support, koordynować jego pracę i kluczowe wskaźniki wydajności, a przede wszystkim dbać o doskonałe relacje z merchantami, czyli naszymi klientami. Twoja rola będzie kluczowa w podnoszeniu satysfakcji merchantów i usprawnianiu procesów operacyjnych, a przy tym będziesz mieć realny wpływ na rozwój firmy. Jeśli potrafisz motywować zespół, dzielić się wiedzą i efektywnie współpracować z różnymi działami – czytaj dalej i aplikuj!
Twoje zadania na co dzień:
Koordynowanie bieżącej pracy zespołu Merchant Support oraz monitorowanie realizacji priorytetowych zgłoszeń
Rozwiązywanie zgłoszeń klientów w systemie Jira oraz obsługa zapytań mailowych i telefonicznych
Kontrolowanie jakości obsługi zgłoszeń oraz rekomendowanie działań usprawniających procesy
Wspieranie członków zespołu w rozwiązywaniu trudnych przypadków i konsultowanie spraw z innymi działami (magazyn, finanse, IT, sprzedaż)
Uczestniczenie we wdrażaniu nowych procedur, systemów i rozwiązań operacyjnych
Wspieranie Team Leadera w organizacji pracy zespołu, prowadzeniu spotkań i raportowaniu wyników
Współpraca z innymi działami w celu efektywnego rozwiązywania problemów klientów
Wspieranie procesu onboardingu nowych pracowników i dzielenie się wiedzą w zespole
Jesteś idealną osobą na to stanowisko, jeśli:
Masz doświadczenie obsłudze klienta w branży e-commerce i logistyki (fulfillment)
Znasz systemy ticketowe (np. Jira, Zendesk) i umiesz pracować z nimi
Znasz pakiet MS Office (w szczególności Excel – raportowanie, analizy)
Umiesz analizować dane operacyjne i przygotowywać raporty
Sprawnie obsługujesz narzędzia komunikacyjne (telefon, e-mail, komunikatory)
Płynnie posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie (minimum B2)
Mile widziane:
Znajomość procedur reklamacyjnych i rozliczeniowych
Oferta:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Szerokie możliwości doskonalenia umiejętności i zdobywania nowych kompetencji
Twoje zdrowie jest dla nas ważne, u nas możesz liczyć na prywatną opiekę medyczną Medicover oraz kartę Multisport
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.