Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 06 lipca 2025

Office Manager FMCG

MERCATARE

Wynagrodzenie

10 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Kraków, Grzegórzki

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Miejsce pracy

Kraków, Grzegórzki

Opis

 

MERCATARE to niewielki zespół pasjonatów zdrowej oraz naturalnej żywności dla których ważne jest zarówno dynamiczne rozwijanie biznesu jak i odpowiedni work-life balance. Staramy się być najlepszym dystrybutorem produktów ekologicznych i naturalnych w Polsce. W naszej ofercie znajduje się szeroka gama produktów rekomendowanych dla diabetyków jak również produktów nie zawierających glutenu. Więcej na www.mercatare.pl

 

Firma MERCATARE w związku z rozwojem i poszerzeniem portfolio marek poszukuje:

OFFICE MANAGERA

Miejsce pracy: Kraków 

Jeśli jesteś osobą entuzjastyczną, dobrze zorganizowaną, efektywną, potrafisz koordynować  prace zespołu, dobrze czujesz się w kontaktach z ludźmi,

Dołącz do Nas!

Opis stanowiska:

Poszukujemy osoby, która dobrze się czuje w gąszczu biurowych codziennych spraw i chętnie zaangażuje się w powierzone zadania. Doświadczenie administracyjno-kadrowe mile widziane, ale możemy Cię też wszystkiego nauczyć. Liczą się dla nas dobre chęci, zaangażowanie i odpowiedzialna postawa.

Do Twoich zadań będzie należało:

·        koordynacja pracy biura i zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania,

·        archiwizacja dokumentów, dbanie o właściwy obieg informacji i korespondencji. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzące,

·        przygotowywanie zestawień faktur sprzedaży oraz kosztów dla księgowości. Weryfikacja poprawności i zasadności otrzymanych i wystawionych faktur,

·        zarządzanie zamówieniami i dokumentacją firmy- obsługa systemu do fakturowania i kontroli stanów magazynowych,

·        kontrola należności i zobowiązań,

·        kontakty i współpraca z podmiotami zewnętrznymi (firmami, instytucjami oraz urzędami), wybór dostawców/usługodawców – weryfikacja umów i negocjacje cenowe,

·        zapewnienie odpowiedniego poziomu sprzedaży,

·        nawiązywanie kontaktów i budowanie więzi z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami firmy

·        przygotowywanie prezentacji, ofert handlowych, umów dla klientów, raportów oraz analiz,

·        wsparcie dla Managing Director w codziennych obowiązkach

  • inne prace o charakterze biurowym i administracyjnym,

 

Wymagania:

  • dobra znajomość pakietu Microsoft Office

  • wysoka kultura osobista oraz umiejętności komunikacyjne

  • umiejętność pracy nad wieloma projektami i zadaniami równolegle

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem.

 

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie

  • ciekawe zadania i możliwość rozwoju

  • pracę w miłej atmosferze

  • biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji (krakowski Kazimierz)

Aplikuj
ID: 990728492

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon