Office Manager FMCG
MERCATARE
Wynagrodzenie
10 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Kraków, Grzegórzki
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Miejsce pracy
Kraków, Grzegórzki
Opis
MERCATARE to niewielki zespół pasjonatów zdrowej oraz naturalnej żywności dla których ważne jest zarówno dynamiczne rozwijanie biznesu jak i odpowiedni work-life balance. Staramy się być najlepszym dystrybutorem produktów ekologicznych i naturalnych w Polsce. W naszej ofercie znajduje się szeroka gama produktów rekomendowanych dla diabetyków jak również produktów nie zawierających glutenu. Więcej na www.mercatare.pl
Firma MERCATARE w związku z rozwojem i poszerzeniem portfolio marek poszukuje:
OFFICE MANAGERA
Miejsce pracy: Kraków
Jeśli jesteś osobą entuzjastyczną, dobrze zorganizowaną, efektywną, potrafisz koordynować prace zespołu, dobrze czujesz się w kontaktach z ludźmi,
Dołącz do Nas!
Opis stanowiska:
Poszukujemy osoby, która dobrze się czuje w gąszczu biurowych codziennych spraw i chętnie zaangażuje się w powierzone zadania. Doświadczenie administracyjno-kadrowe mile widziane, ale możemy Cię też wszystkiego nauczyć. Liczą się dla nas dobre chęci, zaangażowanie i odpowiedzialna postawa.
Do Twoich zadań będzie należało:
· koordynacja pracy biura i zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania,
· archiwizacja dokumentów, dbanie o właściwy obieg informacji i korespondencji. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzące,
· przygotowywanie zestawień faktur sprzedaży oraz kosztów dla księgowości. Weryfikacja poprawności i zasadności otrzymanych i wystawionych faktur,
· zarządzanie zamówieniami i dokumentacją firmy- obsługa systemu do fakturowania i kontroli stanów magazynowych,
· kontrola należności i zobowiązań,
· kontakty i współpraca z podmiotami zewnętrznymi (firmami, instytucjami oraz urzędami), wybór dostawców/usługodawców – weryfikacja umów i negocjacje cenowe,
· zapewnienie odpowiedniego poziomu sprzedaży,
· nawiązywanie kontaktów i budowanie więzi z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami firmy
· przygotowywanie prezentacji, ofert handlowych, umów dla klientów, raportów oraz analiz,
· wsparcie dla Managing Director w codziennych obowiązkach
inne prace o charakterze biurowym i administracyjnym,
Wymagania:
dobra znajomość pakietu Microsoft Office
wysoka kultura osobista oraz umiejętności komunikacyjne
umiejętność pracy nad wieloma projektami i zadaniami równolegle
bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
atrakcyjne wynagrodzenie
ciekawe zadania i możliwość rozwoju
pracę w miłej atmosferze
biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji (krakowski Kazimierz)
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?