Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Łódzkie
  6. Administracja, prace biurowe - Radomsko
Dodane 09 kwietnia 2024

Office manager /

Wynagrodzenie

5 300 - 5 600 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Radomsko

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Cordis Logistics Sp. z o. o. jest częścią Grupy Spółek SKB. Jesteśmy polską firmą zajmującą się krajowym i międzynarodowym transportem drogowym, usługami e-commerce, zintegrowaną logistyką magazynową oraz outsourcingiem pracowniczym.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

OFFICE MANAGER

Obowiązki:

  • przygotowywanie rozliczeń do faktur, kontrola należności, zobowiązań,

  • rozliczanie godzin pracy pracowników,

  • kontakt z klientem,

  • koordynowanie obiegu korespondencji/ dokumentów i prowadzenie elektronicznej bazy dokumentów,

  • bieżące wsparcie w kwestiach administracyjnych i organizacyjnych Zarządu Firmy oraz pracowników,

  • współpraca z działem HR,

  • komunikowanie się ze współpracownikami i przekazywanie im informacji o ich obowiązkach;

  • efektywne komunikowanie się z przełożonymi w celu lepszego poznania i zrozumienia potrzeb firmy;

  • podejmowanie współpracy z działem IT (m.in. w celu uzyskania pomocy technicznej związanej ze specjalistycznym oprogramowaniem, bazami danych, prowadzeniem wideokonferencjami itp.);

  • prowadzenie potrzebnej dokumentacji;

  • zarządzanie mediami społecznościowymi biura;

  • rozwiązywanie pojawiających się problemów i trudności zgłaszanych zarówno przez klientów firmy, jak i pracowników;

  • motywowanie na różne sposoby pracowników, aby działali bardziej efektywnie i produktywnie oraz osiągali cele wyznaczone przez firmę;

  • realizowanie innych niezbędnych zadań związanych z funkcjonowaniem biura.

Wymagania:

  • język angielski na poziomie C1

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

  • doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi,

  • znajomość zasad rachunkowości i analizy finansowej,

  • wykształcenie minimum średnie

  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,

  • bardzo dobra organizacja czasu pracy, zaangażowanie, samodzielność,

  • bardzo dobra znajomości pakietu MS Office,

  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

  • prawa jazdy kat. B,

  • pozytywnego nastawienia, odporność na stres

  • Mile widziana znajomość prawa dot. zatrudniania cudzoziemców

Oferujemy:

  • Umowę o pracę,

  • Pakiet MultiSport, MultiLife

  • Ubezpieczenie grupowe

  • Doskonałą atmosferę,

  • Narzędzia pracy,

  • Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji,

  • Rozwój kompetencji językowych.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie swojego aktualnego CV poprzez przyciski : „Dodaj załącznik” i „wyślij”. CV powinny zawierać klauzulę : “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy.

Aplikuj

Lokalizacja

Radomsko,

Łódzkie

Łódzkie, Radomsko
ID: 883032696

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon