- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Łódzkie
- Administracja, prace biurowe - Radomsko
Office manager /
Wynagrodzenie
5 300 - 5 600 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Radomsko
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Cordis Logistics Sp. z o. o. jest częścią Grupy Spółek SKB. Jesteśmy polską firmą zajmującą się krajowym i międzynarodowym transportem drogowym, usługami e-commerce, zintegrowaną logistyką magazynową oraz outsourcingiem pracowniczym.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
OFFICE MANAGER
Obowiązki:
przygotowywanie rozliczeń do faktur, kontrola należności, zobowiązań,
rozliczanie godzin pracy pracowników,
kontakt z klientem,
koordynowanie obiegu korespondencji/ dokumentów i prowadzenie elektronicznej bazy dokumentów,
bieżące wsparcie w kwestiach administracyjnych i organizacyjnych Zarządu Firmy oraz pracowników,
współpraca z działem HR,
komunikowanie się ze współpracownikami i przekazywanie im informacji o ich obowiązkach;
efektywne komunikowanie się z przełożonymi w celu lepszego poznania i zrozumienia potrzeb firmy;
podejmowanie współpracy z działem IT (m.in. w celu uzyskania pomocy technicznej związanej ze specjalistycznym oprogramowaniem, bazami danych, prowadzeniem wideokonferencjami itp.);
prowadzenie potrzebnej dokumentacji;
zarządzanie mediami społecznościowymi biura;
rozwiązywanie pojawiających się problemów i trudności zgłaszanych zarówno przez klientów firmy, jak i pracowników;
motywowanie na różne sposoby pracowników, aby działali bardziej efektywnie i produktywnie oraz osiągali cele wyznaczone przez firmę;
realizowanie innych niezbędnych zadań związanych z funkcjonowaniem biura.
Wymagania:
język angielski na poziomie C1
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi,
znajomość zasad rachunkowości i analizy finansowej,
wykształcenie minimum średnie
komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
bardzo dobra organizacja czasu pracy, zaangażowanie, samodzielność,
bardzo dobra znajomości pakietu MS Office,
umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
prawa jazdy kat. B,
pozytywnego nastawienia, odporność na stres
Mile widziana znajomość prawa dot. zatrudniania cudzoziemców
Oferujemy:
Umowę o pracę,
Pakiet MultiSport, MultiLife
Ubezpieczenie grupowe
Doskonałą atmosferę,
Narzędzia pracy,
Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji,
Rozwój kompetencji językowych.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie swojego aktualnego CV poprzez przyciski : „Dodaj załącznik” i „wyślij”. CV powinny zawierać klauzulę : “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy.
Lokalizacja
Radomsko,
Łódzkie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?