Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
  6. Administracja, prace biurowe - Warszawa
  7. Administracja, prace biurowe - Śródmieście
Dodane 24 kwietnia 2024

Office Assistant - Malek Recruitment - Warszawa Śródmieście

Lokalizacja

Warszawa, Śródmieście

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie

Doświadczenie nie jest wymaganeMiejsce pracy: W siedzibie firmy, Praca hybrydowa

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Office Assistant.

MALEK recruitment – o firmie

Jesteśmy firmą rekrutacyjną specjalizującą się w rekrutacjach na stanowiska średniego i wysokiego szczebla. Realizujemy projekty dla największych firm w Polsce. Działamy na rynku od 2007 roku.

Jesteśmy kilkuosobowym, zgranym zespołem, w którym każda osoba ma kluczowe znaczenie. W naszej codziennej pracy stawiamy na bezpośrednią, otwartą komunikację i współpracę. Ważna jest dla nas jakość i efektywność, dlatego ciągle się rozwijamy i usprawniamy nasze działania.

Działamy szybko i elastycznie. Branża rekrutacyjna jest dynamiczna, więc stale trzymamy rękę na pulsie i dostosowujemy się do zmieniającego się otoczenia.

Chętnie dzielimy się wiedzą. Dołączając do nas zgłębisz tajniki funkcjonowania świata biznesu oraz poznasz specyfikę wielu branż i zawodów. Każdy nowy projekt to nowa okazja do nauki.

Nasze biuro mieści się w zabytkowej kamienicy Wedla w samym centrum Warszawy.

Office Assistant

  • Miejsce pracy: Szpitalna 8, Śródmieście, Warszawa

  • Forma umowy: umowa o pracę lub umowa zlecenie

  • Wymiar etatu: pełny etat

  • Dni i godziny pracy: poniedziałek - piątek 8:00 - 16:00

  • Tryb pracy: hybrydowa (okres wdrożeniowy stacjonarnie, później 1 dzień home office w tygodniu)

  • Tryb wypłaty: miesięczna

Twój zakres obowiązków:

  • Obsługa administracyjna i organizacyjna biura

  • Wsparcie działań zespołu rekrutacyjnego

  • Przygotowywanie i redakcja raportów rynkowych o zmianach personalnych

  • Zarządzanie kalendarzem i organizacja spotkań

  • Kontakt z zewnętrznymi dostawcami usług

  • Zamawianie artykułów spożywczych i biurowych

  • Zarządzanie korespondencją i dokumentacją

Nasze oczekiwania:

  • Umiejętność organizacji pracy i zarządzania wieloma zadaniami.

  • Dyspozycyjność do pracy na pełny etat (poniedziałek - piątek w godzinach 8:00 - 16:00)

  • Dokładność i świetne zdolności organizacyjne

  • Otwartość, ciekawość i chęć do uczenia się nowych umiejętności

  • Pozytywne nastawienie i zaangażowanie

  • Świetne umiejętności komunikacyjne

  • Studia wyższe - ukończone lub w toku (mile widziane kierunki: psychologia, socjologia, pedagogika, ZZL)

  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego

  • Swobodna obsługa pakietu MS Office

To oferujemy:

  • Prywatną opiekę medyczną w wariancie premium

  • Jeden dzień home office w tygodniu

  • Przejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego z możliwością przejścia do zespołu rekrutacyjnego

  • Kompleksowe wdrożenie, które pomoże Ci szybko odnaleźć się w nowym środowisku

  • Szkolenia wewnętrzne umożliwiające rozwój kompetencji miękkich i zdobycie wiedzy branżowej

  • Bieżący feedback i cykliczne rozmowy podsumowujące

  • Spotkania integracyjne i wspólne świętowanie urodzin

Aplikując zgadzasz się na przetwarzanie przez Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Administratorem Twoich danych jest firma MR Executive Search LLC Sp. K. (działająca pod marką Malek Recruitment) z siedzibą w Warszawie przy ulicy Szpitalnej 8 m. 8, 00-031 Warszawa

Aplikuj

Lokalizacja

Warszawa, Śródmieście

Mazowieckie

Dokładna lokalizacja
Mazowieckie, Warszawa, Śródmieście
ID: 909140250

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon