Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
  6. Administracja, prace biurowe - Warszawa
  7. Administracja, prace biurowe - Ursynów
Dodane 14 maja 2024

Office Assistant

Wynagrodzenie

5 000 - 5 500 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Warszawa, Ursynów

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie

Doświadczenie nie jest wymaganeMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Poszukujemy osoby energicznej i zorganizowanej, lubiącej pracę z ludźmi. Idealny kandydat będzie wielozadaniowy, gotowy do podejmowania różnorodnych wyzwań oraz będzie wspierać nasz zespół w codziennych obowiązkach. Office Assistant będzie odgrywał istotną rolę w zespole HR. Będziesz kluczowym członkiem zespołu HR składającego się z 4 osób - Ciebie, Junior HR Generalist, Senior HR BP i Head of HR.

Lokalizacja: Warszawa, Kabaty (bezpośrednio przy stacji metra).

 

Jako Office Assistant będziesz indywidualnie odpowiedzialna/y za zapewnienie zorganizowanego, produktywnego i przyjaznego środowiska biurowego oraz zapewnienie wsparcia wszystkim pracownikom w zakresie zaopatrzenia biura i operacji na ludziach.

 Obowiązki:

  • Wsparcie pracowników w zakresie organizacyjnym i administracyjnym.

  • Organizacja zakwaterowania i rezerwacja hoteli dla pracowników firmy.

  • Weryfikacja, kontrola i rozliczanie faktur.

  • Planowanie i organizacja eventów firmowych.

  • Utrzymywanie porządku sal konferencyjnych i urządzeń biurowych

  • Nadzór nad firmą sprzątającą, kurierską, transportową.

  • Zamawianie i zarządzanie zapasami artykułów biurowych i spożywczych.

  • Wsparcie działu HR. 

  • Skanowanie dokumentów oraz ich wprowadzanie do systemu elektronicznego.

  • Odbieranie przesyłek oraz zarządzanie wysyłką korespondencji.

  • Inne bieżące sprawy administracyjne.

Wymagania:

  • Łatwość w przyswajaniu nowych umiejętności i chętne podejmowanie się różnorodnych, nowych zadań.

  • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne oraz umiejętność zarządzania czasem i priorytetami.

  • Samodzielność, inicjatywa i wysoka kultura osobista.

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie - min. poziom B2) - jest niezbędna, ponieważ większość komunikacji wewnętrznej odbywa się w języku angielskim

  • Znajomość narzędzi biurowych (MS Office, Google Workspace).

Jak pracujemy:

  • Praca stacjonarna: ze względu na charakter pracy wymagana jest praca stacjonarna, w godzinach 9-17, od poniedziałku do piątku. 

  • Integracje firmowe: raz w roku organizujemy większą firmową integrację, raz na kwartał organizujemy mniejsze, firmowe eventy.

  • Regularny feedback: Regularnie udzielamy sobie feedbacku, co pozwala nam rozwijać się i doskonalić nasze umiejętności.

  • Standardowy pakiet benefitów: oferujemy standardowy pakiet benefitów, w tym MultiSport i prywatną opiekę medyczną.

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Warszawa, Ursynów

Mazowieckie

Mazowieckie, Warszawa, Ursynów
ID: 915425560

Darmowa aplikacja na Twój telefon