- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
- Administracja, prace biurowe - Warszawa
- Administracja, prace biurowe - Ursynów
Office Assistant
Wynagrodzenie
5 000 - 5 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Ursynów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Poszukujemy osoby energicznej i zorganizowanej, lubiącej pracę z ludźmi. Idealny kandydat będzie wielozadaniowy, gotowy do podejmowania różnorodnych wyzwań oraz będzie wspierać nasz zespół w codziennych obowiązkach. Office Assistant będzie odgrywał istotną rolę w zespole HR. Będziesz kluczowym członkiem zespołu HR składającego się z 4 osób - Ciebie, Junior HR Generalist, Senior HR BP i Head of HR.
Lokalizacja: Warszawa, Kabaty (bezpośrednio przy stacji metra).
Jako Office Assistant będziesz indywidualnie odpowiedzialna/y za zapewnienie zorganizowanego, produktywnego i przyjaznego środowiska biurowego oraz zapewnienie wsparcia wszystkim pracownikom w zakresie zaopatrzenia biura i operacji na ludziach.
Obowiązki:
Wsparcie pracowników w zakresie organizacyjnym i administracyjnym.
Organizacja zakwaterowania i rezerwacja hoteli dla pracowników firmy.
Weryfikacja, kontrola i rozliczanie faktur.
Planowanie i organizacja eventów firmowych.
Utrzymywanie porządku sal konferencyjnych i urządzeń biurowych
Nadzór nad firmą sprzątającą, kurierską, transportową.
Zamawianie i zarządzanie zapasami artykułów biurowych i spożywczych.
Wsparcie działu HR.
Skanowanie dokumentów oraz ich wprowadzanie do systemu elektronicznego.
Odbieranie przesyłek oraz zarządzanie wysyłką korespondencji.
Inne bieżące sprawy administracyjne.
Wymagania:
Łatwość w przyswajaniu nowych umiejętności i chętne podejmowanie się różnorodnych, nowych zadań.
Bardzo dobre umiejętności organizacyjne oraz umiejętność zarządzania czasem i priorytetami.
Samodzielność, inicjatywa i wysoka kultura osobista.
Komunikatywna znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie - min. poziom B2) - jest niezbędna, ponieważ większość komunikacji wewnętrznej odbywa się w języku angielskim
Znajomość narzędzi biurowych (MS Office, Google Workspace).
Jak pracujemy:
Praca stacjonarna: ze względu na charakter pracy wymagana jest praca stacjonarna, w godzinach 9-17, od poniedziałku do piątku.
Integracje firmowe: raz w roku organizujemy większą firmową integrację, raz na kwartał organizujemy mniejsze, firmowe eventy.
Regularny feedback: Regularnie udzielamy sobie feedbacku, co pozwala nam rozwijać się i doskonalić nasze umiejętności.
Standardowy pakiet benefitów: oferujemy standardowy pakiet benefitów, w tym MultiSport i prywatną opiekę medyczną.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Warszawa, Ursynów
Mazowieckie