Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Wielkopolskie
  6. Administracja, prace biurowe - Poznań
  7. Administracja, prace biurowe - Grunwald
Dodane 15 kwietnia 2024

Office Assistant

Wynagrodzenie

4 300 - 5 500 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Poznań, Grunwald

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie

Odpowiednie doświadczenie zawodoweDyspozycyjność: Elastyczny czas pracyMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Office Assistant, która kompleksowo zatroszczy się o nasze biuro, a także chce rozwijać się w obszarze finansów i rachunkowości. 

W summ-it stwarzamy przestrzeń na zgłaszanie swoich pomysłów i dbamy o Twój rozwój. Nasi pracownicy biorą udział w konferencjach branżowych i wydarzeniach dotyczących szeroko pojętej tematyki IT, a także udoskonalają swoje umiejętności dzięki różnego rodzaju szkoleniom i warsztatom. 

Jeśli poszukujesz dynamicznego środowiska pracy, pełnego wyzwań i możliwości rozwoju, a jednak wciąż w ramach niekorporacyjnej struktury, to idealne miejsce dla Ciebie! 

Zapraszamy do aplikowania osoby z Poznania i okolic. 

Oferujemy:

  • Możliwe formy zatrudnienia: umowa o pracę, umowa zlecenie, 

  • Elastyczny czas pracy oraz przyjazną atmosferę  

  • Możliwość automatyzacji procesów  

  • Dostęp do najnowszych technologii IT – możliwość ciągłego rozwoju  

  • Wymiana wiedzy między działami  

  • Udział w międzynarodowych projektach  

  • Szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne 

  • Udział w spotkaniach pt. “Naukowy Piątek” oraz konferencjach  

  • Możliwość zgłaszania własnych pomysłów i projektów, promujemy te najlepsze

Główne zadania na stanowisku:

  • Terminowa i efektywna realizacja zadań zlecanych przez Zarząd 

  • Prowadzenie spraw administracyjnych i organizacyjnych 

  • Zarządzanie powierzchnią biurową 

  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie oraz ich archiwizacja 

  • Zarządzanie korespondencją firmową

  • Organizacja i koordynowanie podróży służbowych, spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych 

  • Prowadzenie i koordynacja rejestracji zamówień  

  • Współpraca z Działem Księgowości oraz Kadr 

  • Prowadzenie ewidencji wydatków na biuro 

  • Wprowadzanie danych do systemu (faktury) 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (kierunek studiów: administracja, finanse i rachunkowość)

  • Zainteresowanie i chęć rozwoju w kierunku finansów i rachunkowości

  • Znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) 

  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych 

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2  

  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej 

  • Odpowiedzialność za powierzone zadania   

  • Otwartość, komunikatywność  

  • Gotowość do ciągłego rozwoju 

  • Samodzielność i kreatywność 

  • Zaciętość w rozwiązywaniu problemów

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku

  • Znajomość programu Comarch ERP Optima 

 

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą i nadesłanie aplikacji. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Aplikuj

Lokalizacja

Poznań, Grunwald

Wielkopolskie

Wielkopolskie, Poznań, Grunwald
ID: 911891757

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon