
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Opis
Aktualnie dla jednego z naszych klientów - jednego z największych operatorów kontenerowych prowadzącego działalność w różnych sektorach biznesu, głównie w ramach transportu i energii, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Office Assistant
Zakres obowiązków:
• Bieżącą obsługę recepcji oraz organizację spotkań służbowych,
• Zarządzanie biurem, zapasami oraz obiektami,
• Wsparcie pracowników w codziennych sprawach biurowych,
• Obsługa faktur i płatności.
Oczekiwania:
• Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
• Biegła znajomość języka angielskiego,
• Praktyczna znajomość pakietu MS Office,
• Wysoka kultura osobista oraz umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku,
• Umiejętność pracy pod presją czasy oraz efektywna organizacja własnego czasu,
• Dokładność i dbałość o detale w wykonywanych zadaniach,
• Samodzielne rozwiązywanie problemów oraz wykazywanie inicjatywy,
• Wysoka kultura osobista oraz profesjonalne podejście do pracy.
Oferta:
• Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00
• Praca w pełni stacjonarna
• Miejsce pracy: Warszawa - Mokotów
• Zatrudnienie na podstawie zlecenie
• Pierwsza umowa na okres próbny - 3 miesiące z możliwością przedłużenia
Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570
Wymagania
Oczekujemy
Oferujemy
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
