Obsługa sklepu internetowego - Allegro.
Wynagrodzenie
4 666 - 7 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Strzelce Krajeńskie
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o dzieło, Inny, Umowa o pracę, Praktyka / staż, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Lokalizacja
Strzelce Krajeńskie
Opis
Poszukuję osoby do pomocy przy prowadzeniu sklepu internetowego.
Zajmujemy się sprzedażą zwrotów i nadwyżek magazynowych produktów z różnych kategorii.
Główne obowiązki:
Wystawianie nowych aukcji do sklepu (m.in. opis, wymiary, zdjęcia),
Dbanie o estetykę zdjęć i prezentację produktów.
dodatkowo:
Kompletowanie towarów zgodnie z zamówieniem klienta
Zapewnienie ciągłości działania sklepu (inne prace związane z obsługą sklepu)
Wymagania:
Umiejętność dokładnego opisywania produktów,
Sumienność, dokładność i dbałość o szczegóły,
Oferuję:
Możliwość pracy na różnym typie umowy
Przyjazną atmosferę i możliwość zdobycia doświadczenia w e-commerce.
Lokalizacja: Strzelce Krajeńskie
Na tym stanowisku Twoim głównym zadaniem będzie praca w ramach platformy Allegro.
Oferuję pracę w pełnym wymiarze lub krótszym, w godzinach 7-15 lub innych jeżeli masz taką potrzebę.
Typ umowy jaki mogę Ci zaproponować to:
Umowa o pracę, umowa o dzieło, umowa zlecenie, B2B, praktyka/staż, inne
Wynagrodzenie w zależności od doświadczenia; minimalnie 3 800zł netto
Jeżeli nie masz doświadczenia to wszystkiego Cię nauczymy, oczekuję chęci! :)
Proszę o przesyłanie CV, skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?