- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Zachodniopomorskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Szczecin
- Specjalista ds. obsługi klienta - Centrum
Wynagrodzenie
4 650 - 5 400 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Szczecin, Centrum
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Jesteśmy producentem zdrowej żywności i właścicielem sklepu zielonaesencja.pl. Z sukcesem działamy w branży e-commerce już od ponad 10 lat. Stale poszerzamy swoją ofertę, śledzimy potrzeby naszych Klientów, reagujemy na nie i dbamy o rozwiązania przyjazne zarówno im, jak i środowisku. Troszczymy się o to, by nasze produkty były najwyższej jakości oraz dostarczały radości i zdrowia osobom, które z nich korzystają – zarówno Klientom i ich Rodzinom, jak i nam samym i naszym Bliskim.
To nie jest tylko sklep internetowy. To jest nasza misja.
Chcemy szerzyć świadomość, wpływać na lepsze wybory, zdrowie, dłuższe życie, a także dobro naszego najbliższego otoczenia i planety. Oprócz zamówień, dostarczamy naszym Klientom wiedzę na temat zdrowych produktów, ziół, suplementów, korzystając z najróżniejszych dróg przekazu. Tworzymy społeczność i działamy jak najbardziej holistycznie. Z ciągłym rozwojem firmy i jej obszarów poszerza się nam także zespół, złożony ze specjalistów, których cechuje pasja i zaangażowanie. Chcemy zaoferować naszym Klientom jeszcze więcej wartości dodanych, dlatego poszukujemy
Specjalisty ds. (genialnej) Obsługi Klienta
Przejdź do treści ogłoszenia, jeśli cechują Cię:·
EMPATIA
ODPORNOŚĆ NA STRES
CIERPLIWOŚĆ
KOMUNIKATYWNOŚĆ
ZAANGAŻOWANIE
Czym będziesz się zajmował/a na tym stanowisku?
Proaktywną Obsługą Klienta (głównie e-mail i wiadomości Allegro) zgodną ze standardami;
Wsparciem Klienta w zakresie realizacji jego zamówienia;
Doradztwem w zakresie produktowym;
Empatycznym rozwiązywaniem reklamacji, zgłoszeń, problemów Klientów;
Dosprzedażą lub up sellingiem przy okazji kontaktu z Klientem;
Odpisywanie na komentarze (pozytywne i negatywne);
Dążeniem do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia Klientów;
Zaangażowaniem i zrozumieniem problemów Klienta, aby jak najlepiej mu pomóc;
Współpracą z innymi działami (magazynem, działem wysyłki oraz działem reklamy i marketingu)
Przekazywaniem sugestii Klientów.
Czego oczekujemy?
Doświadczenia w Obsłudze Klienta (najlepiej w obszarze e-commerce);
Wysokiej kultury osobistej;
Wysoko rozwiniętej empatii, która pozwoli na zaopiekowanie się Klientem;
Postawy proaktywnej w kontakcie z Klientem (znalezienie najlepszego, możliwego rozwiązania);
Umiejętności pracy w zespole, a także samodzielnej;
Doskonałej znajomości zasad poprawnej polszczyzny;
Otwartości na kontakt wychodzący do Klienta (celem szybszej realizacji, czy sprawniejszego rozwiązania zagadnienia);
Kreatywności i inicjatywy własnej (jesteśmy otwarci na nowe pomysły oraz ich realizacje);
Wysokich kompetencji miękkich (i jeszcze raz: empatii :).
Mile widziane:
Znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego;
Doświadczenie w pracy na systemach CRM;
Znajomość podstaw obszarów e-commerce, branży ze zdrową żywnością, ekologii;
Umiejętność tworzenia angażujących treści;
Zainteresowanie zdrową żywnością, ekologią, suplementacją, zielarstwem, zdrowiem, sportem, szeroko rozumianym marketingiem i rozwojem osobistym.
Co możemy Ci zaoferować?
Wynagrodzenie doceniające doświadczenie, kompetencje i wyniki;
Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego (szkolenia, kursy, literatura tematyczna, udział w konferencjach, targach);
Pracę w świeżo wyremontowanym biurze w centrum miasta (Szczecin);
Możliwość pracy hybrydowej;
Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16;
UOP lub inną formę zatrudnienia;
Dostęp do niezbędnych narzędzi, a także tych, które Ty uznasz za usprawniające Twoją pracę;
Inicjatywy wewnątrzfirmowe (dbamy o to, by tworzyć miejsce, w którym lubimy być);
Dostęp do zdrowych produktów najwyższej jakości;
Realny wpływ na podnoszenie świadomości dotyczącej zdrowego żywienia, ekologii;
Imprezy integracyjne;
Różnorodny, energiczny, kreatywny zespół służący wsparciem i pomocą :);
Nieograniczony dostęp do PYSZNEJ świeżo mielonej kawy z ekspresu i naszych autorskich mieszanek herbat :).
„TWÓJ SUKCES W OBSŁUDZE ORAZ ZADOWOLENIU KLIENTA JEST MIERZONY LOJALNOŚCIĄ TWOICH KLIENTÓW”
Stawiamy na ludzi zaangażowanych, z pasją, sercem i wspólnym celem! Jeśli czujesz, że to ogłoszenie do Ciebie przemówiło i wpisujesz się w misję naszej firmy, a także posiadasz odpowiednie kwalifikacje – śmiało, aplikuj. Jeśli nie we wszystkim jesteś biegły/a, ale wiesz, że byś się sprawdził/a – nie wahaj się i aplikuj!
Jesteśmy ludźmi. Nie jesteśmy doskonali, ale doskonale robimy to na czym się znamy, co jest naszą pasją i co kochamy. W zgodzie ze sobą , z Tobą, z naturą, ze Światem.
W przypadku zainteresowania prosimy o przesłanie CV poprzez portal OLX.
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli zawierającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami)
Lokalizacja
Szczecin, Centrum
Zachodniopomorskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?