Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Specjalista ds. obsługi klienta
  5. Specjalista ds. obsługi klienta - Dolnośląskie
  6. Specjalista ds. obsługi klienta - Wrocław
  7. Specjalista ds. obsługi klienta - Psie Pole
rekrutacja
Dodane 31 maja 2024

Obsługa Klienta w Kancelarii Prawnej - ROZMOWY PRZYCHODZĄCE lub PISMA

Lokalizacja

Wrocław, Psie Pole

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweDyspozycyjność: Elastyczny czas pracyMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Kancelaria Prawna HTP Puniewska Waszczyńska spółka komandytowa siedziba ul. Kwidzyńska 2, Wrocław Psie Pole

Od lat stawiamy na ludzi pragnących uczyć się i rozwijać. Większość zespołu stanowią ludzie młodzi, studenci i absolwenci studiów wyższych, wnoszący do Kancelarii zaangażowanie i entuzjazm, ale też swoje doświadczenie zawodowe.

Sprawdź, czy czekamy na Ciebie!

Stanowisko: Specjalista/ka ds. obsługi Klienta w Kancelarii Prawnej - rozmowy przychodzące lub obsługa korespondencji (2 etaty)

Opis zadań:

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za obsługę Klienta Zadłużonego, który sam kontaktuje się z Kancelarią. Będziesz udzielać telefonicznej lub pisemnej informacji Klientom dot. aktualnego etapu prowadzonego postępowania, o działaniach podejmowanych przez Kancelarię i o aktualnym stanie zadłużenia, na podstawie weryfikacji merytorycznej i analizy sprawy w aktach elektronicznych.

Ponadto będziesz zawierać porozumienia i przedstawiać warunki spłaty zadłużenia z Klientami, którzy kontaktują się z Kancelarią oraz dbać o to, by jakość prowadzonych przez Ciebie rozmów (lub napisanych pism), była na jak najwyższym poziomie. Możesz liczyć na feedback od opiekuna,  który pomoże Ci udoskonalić Twoje działania albo usprawnić pracę.

Podział czasu pracy:

60%Udzielanie telefonicznej/pisemnej informacji Klientom

25%Weryfikacja raportów (monitoring spraw)

15% Sporządzanie ugód pisemnych dla Klientów Zadłużonych

Nasze wymagania:

  • umiejętność prowadzenia telefonicznych rozmów z Klientem i empatyczne podejście,

  • lub łatwość formułowania oficjalnych pism/emaili – odpowiedzi na pisma Klientów,

  • chęci do nauki i rozwoju w dziedzinie prawa (czeka Cię bardzo duża dawka wiedzy),

  • chęci do ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności,

  • dokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,

  • pozytywne podejście i gotowość do pracy w zespole,

  • bardzo dobra organizacja pracy wraz z zachowaniem standardów wewnętrznych i terminowości.

Mile widziane:

  • osoby z doświadczeniem w branży finansowej lub windykacyjnej.

 Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie - umowa o pracę na pełny etat

  • jednozmianowa praca od poniedziałku do piątku = wolne weekendy!

  • 2-3 miesięczne wdrożenie do pracy u boku opiekuna adaptacyjnego

  • brak targetów oraz planów w zakresie kwot odzyskanych – nie jesteśmy firmą windykacyjną ani call center,

  • jasne ścieżki kariery i rekrutacje wewnętrzne

  • udział w szkoleniach wewnętrznych

  • dofinansowanie pakietu medycznego

  • dofinansowanie karty Multisport

  • oferta ubezpieczenia i ZFŚS

  • zespół dbający o atmosferę na co dzień - wspieramy się w swoich działaniach

  • darmowy parking, dogodny dojazd komunikacją miejską

  • praca w nowoczesnym biurze.

Etapy rekrutacji

1 Wstępna rozmowa telefoniczna

2 Spotkanie rekrutacyjne z przełożonym i HR

3 Szybka informacja zwrotna

Jesteś zainteresowany?

Chcesz wiedzieć więcej o procesie rekrutacji? Odwiedź naszą stronę www.kancelariahtp.com i poznaj nas lepiej.

Jesteśmy członkami Koalicji Przyjaznej Rekrutacji.

Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia i zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Aplikuj

Lokalizacja

Wrocław, Psie Pole

Dolnośląskie

Dolnośląskie, Wrocław, Psie Pole
ID: 918909174

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon