Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 30 lipca 2025

Obsługa klienta w biurze nieruchomości

Skylight Brokers Dowiedz się więcej

Wynagrodzenie

5 000 - 20 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Łódź, Śródmieście

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Samozatrudnienie, Umowa zlecenie

Lokalizacja

Łódź, Śródmieście

Wskazówki dojazdu

Opis

Skylight Brokers to biuro nieruchomości obecne na rynku od 2016 roku. Specjalizujemy się w sprzedaży i wynajmie nieruchomości mieszkaniowych, użytkowych oraz gruntowych na terenie Warszawy, jej okolic, a także aglomeracji łódzkiej. Nasz zespół tworzą doświadczeni specjaliści, którzy nieustannie rozwijają swoje kompetencje, by oferować usługi na najwyższym poziomie. W związku z rosnącym zapotrzebowaniem - poszukujemy do współpracy kandydatów, którzy po odpowiednim przeszkoleniu (nie wymagamy doświadczenia) pełnić będą funkcję Doradcy ds. Nieruchomości.

Zakres obowiązków na stanowisku:

  • poszukiwanie i pozyskiwanie ofert nieruchomości na sprzedaż i/lub wynajem

  • spotkania osobiste z klientami

  • zawieranie umów

  • tworzenie ofert nieruchomości

  • obsługa właścicieli i klientów poszukujących (kontakt z klientami, negocjacje, prezentowanie nieruchomości)

  • doradztwo i wsparcie w procesie obrotu nieruchomościami (zapewniamy merytoryczne przygotowanie i wsparcie specjalistów)

  • organizowanie i przeprowadzanie transakcji obrotu nieruchomościami (j.w.)

  • rejestrowanie danych i ofert w systemie CRM

  • przestrzeganie standardów firmy

  • budowanie relacji i rozwijanie współpracy z klientami

Oferujemy:

  • możliwość uzyskiwania wysokich zarobków w systemie prowizyjnym (model progresywny - im wyższy wynik, tym wyższa podstawa % prowizji; widełki podane w ogłoszeniu są orientacyjne)

  • przez pierwsze miesiące możliwość uzyskiwania wynagrodzenia podstawowego za pozyskanie określonego minimum ofert - tj. 10 ofert/m-c -> 1,5 tys. PLN/m-c (brutto)

  • pakiet szkoleń wstępnych (umiejętności miękkie, sprzedaż i negocjacje, wiedza z zakresu prawa i podatków, obsługa klienta, praca z nieruchomościami)

  • pracę w grupie rozpoznawalnych marek na rynku

  • niekorporacyjną kulturę organizacyjną, kameralną atmosferę

  • wsparcie doświadczonych specjalistów

  • niezbędne narzędzia do pracy, zaplecze marketingowe dla obsługiwanych ofert

  • spotkania i imprezy integracyjne

  • bonusy finansowe za polecenie nowych współpracowników, najwyższe wyniki kwartalne i inne

Nasze wymagania:

  • komunikatywność – gotowość do pracy w bezpośredniej obsłudze klienta

  • wysoka kultura osobista, prezencja adekwatna do zawodu

  • chęć rozwoju i zdobywania nowej wiedzy

  • biegła znajomość języka polskiego (min. C1 lub ojczysty)

  • wykształcenie średnie

  • umiejętność zarządzania własnym czasem

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego

Orientacyjny podział czasu pracy:

40% - praca stacjonarna/zdalna

60% - praca mobilna (spotkania w nieruchomościach)

W celu aplikowania prosimy o przesłanie CV.

Aplikuj
ID: 1017092255

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon