

Obsługa klienta niemieckojęzycznego_100% zdalnie
Wynagrodzenie
48 - 48,01 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Toruń
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Opis
Dołącz do zespołu jednego z najszybciej rozwijających się firm zajmujących się marketingiem internetowym na świecie, poszukujemy pracowników do działu obsługi Klienta.
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów z rynku niemieckojęzycznego – mailowo i telefonicznie
Rekomendowanie rozwiązań SEO i przekładanie ich na konkretne działania
Koordynacja wdrożeń, zlecanie zadań do działów technicznych
Budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu
Monitorowanie postępów kampanii, przekładanie wyników na jasny język i konkrety dla klienta.
Oczekiwania:
Biegły niemiecki w mowie i piśmie Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Minimum 6 miesięczne doświadczenie w obsłudze klienta
Zainteresowanie tematyką SEO
Umiejętność obsługi Google Sheets / Docs / Drive
Wysoko rozwinięte umiejętności Komunikatywność, samodyscyplina, doskonała organizacja pracy własnej
Oferujemy:
Wynagrodzenie na poziomie 48,00 zł brutto/h
Forma zatrudnienia umowa zlecenie
Praca w 100 % zdalna
Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:45–17:15
Profesjonalny onboarding, szkolenia stanowiskowe w godzinach pracy
NR KRAZ 31345
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.