Obsługa Klienta - E-commerce ( Allegro,Temu, Erli )
Wynagrodzenie
4 666 - 6 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Radom
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Opis
Pracownik ds. obsługi klienta (Allegro / Erli / Temu)
Miejsce pracy: stacjonarnie Radom, Tartaczna 29
Rodzaj umowy: do uzgodnienia (umowa zlecenie / o pracę / B2B)
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa klienta na platformach Allegro, Erli, oraz Temu
odpowiadanie na wiadomości oraz odbieranie połączeń od klientów
rozpatrywanie zwrotów i reklamacji
dbanie o wysoką jakość sprzedaży i satysfakcję klienta
kontakt z klientami wystawiającymi negatywne komentarze (wyjaśnianie sytuacji,
poprawa relacji )
składanie reklamacji u przewoźników
bieżąca współpraca z zespołem sprzedaży i magazynem
pomoc w pakowaniu paczek
Wymagania:
znajomość programu Sellasist oraz Subiekt GT
posiada doświadczenie w obsłudze Allegro Erli – zna proces sprzedaży, zamówień i reklamacji, (Temu – dopiero wdrażamy, uczymy się wspólnie)
jest kreatywny, zorganizowany i potrafi samodzielnie planować pracę,
łatwo nawiązuje kontakt z klientami (zarówno przez telefon, jak i mailowo),
potrafi skutecznie łączyć wiele zadań, zachowując dbałość o detale,
lubi pracować w dynamicznym środowisku i chętnie podejmuje wyzwania,
jest dyspozycyjny i gotowy do elastycznej pracy – zgodnie z rytmem e-commerce.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?