
Wynagrodzenie
30,50 - 40,50 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Recz
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Opis
Dołącz do naszego zespołu! Obsługa klienta – e-commerce (Allegro, OLX, eBay)
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży e-commerce, specjalizującą się w sprzedaży elektroniki oraz obsłudze zwrotów konsumenckich. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta (e-commerce)
Zakres obowiązków:
Kompleksowa obsługa klienta na platformach Allegro, OLX, eBay
Obsługa zamówień i zwrotów konsumenckich
Współpraca z zespołem magazynowym i działem sprzedaży
Praca w programie BaseLinker (obsługa zamówień, integracje, komunikacja, magazyn)
Udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów w sposób uprzejmy, rzetelny i terminowy
Monitorowanie statusów przesyłek oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów
Wymagania:
Doświadczenie w obsłudze klienta w e-commerce (mile widziane)
Znajomość platform Allegro, OLX, eBay
Umiejętność pracy z programem BaseLinker (lub gotowość do nauki)
Wysoka kultura osobista i komunikatywność
Sumienność, odpowiedzialność, dokładność
Dobra organizacja pracy własnej i samodzielność
Znajomość podstaw obsługi klienta i zasad handlu online
Znajomość branży elektroniki użytkowej będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
Pracę w stabilnej firmie
Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania
Możliwość rozwoju i nauki nowych narzędzi oraz procesów
Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
Elastyczne godziny pracy (do ustalenia)
Jak aplikować?
Wyślij swoje CV oraz krótką informację o sobie. W tytule wiadomości wpisz: Obsługa klienta – e-commerce
Dołącz do nas i bądź częścią zespołu, który tworzy nowoczesny handel online!
Lokalizacja
Recz,
Zachodniopomorskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?