New Account Manager Marketplace
Lokalizacja
Warszawa, Wola
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Warszawa, Wola
Opis
Kim jesteśmy
Nasza firma to przyjazne i stabilne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji. Doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami oraz tworzymy nowe miejsca pracy.
Jesteśmy różni i chcemy być różni. Na różnorodności Pracowników budujemy naszą markę. Jesteśmy Pracodawcą rów(ż)nych możliwości - niezależnie od tego kim jesteś, co robisz, ile masz lat czy posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - czekamy na Ciebie.
Kogo szukamy?
Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w obszarze e-commerce, marketplace lub zarządzaniu kluczowymi klientami
Znasz rynek online i trendy w handlu internetowym
Masz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, potrafisz interpretować dane i wyciągać wnioski biznesowe
Posiadasz umiejętności negocjacyjne oraz zdolność budowania i utrzymywania długofalowych relacji biznesowych
Jesteś osobą nastawioną na realizację celów oraz założonych planów biznesowych;
Dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej i dynamicznym środowisku
Doświadczenie w pracy projektowej będzie dodatkowym atutem
Znasz język angielski w stopniu zaawansowanym - min. B2;
Wyróżnia Cię zaangażowanie i chęć pogłębiania wiedzy w branży e-commerce.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
Analiza rynku i trendów e-commerce – rekomendowanie rozwiązań optymalizujących ofertę
Zarządzanie procesem pozyskiwania i obsługi kluczowych klientów
Budowanie i rozwijanie relacji ze sprzedawcami – onboarding, negocjacje i wsparcie w zakresie procesów sprzedażowych
Monitorowanie wyników partnerów biznesowych i proponowanie działań zwiększających ich skuteczność
Współpraca z członkami cross-funkcyjnych zespołów (IT, handel detaliczny, sklepy, finanse) na poziomie lokalnym i międzynarodowym w celu optymalizacji narzędzi i usprawnienie ścieżki klienta oraz sprzedawcy
Co zyskasz dołączając do Ekipy?
Pracę w międzynarodowym teamie tworzącym nowy obszar biznesu w Polsce
Pracę w modelu hybrydowym
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do samodzielnej pracy
Możliwość udziału w programach rozwojowych oraz dostęp do kursów stacjonarnych i on-line
Udział w wynikach firmy w postaci premii kwartalnej oraz możliwość nabycia akcji Grupy Adeo
Pakiet benefitów pozapłacowych: kafeteria benefitów MyBenefit, Fundusz Świadczeń Socjalnych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Karta Multisport, możliwość nauki języków obcych poprzez Platformę goFLUENT dla Ciebie i Twoich bliskich, smartfon (również do użytku prywatnego)
Platformę psychologiczną, edukacyjną i wellbeingowa Mindgram z nielimitowanym dostępem do konsultacji ze specjalistami (psychologowie, terapeuci, trenerzy profilaktyki zdrowia), bo Twój rozwój i dobrostan są dla nas ważne
Możliwość udziału w licznych inicjatywach społecznych, organizowanych przez naszą Fundację Leroy Merlin Polska
Zniżkę pracowniczą na zakupy w sklepach LMP.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.