Lokalizacja
Toruń
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Lokalizacja
Toruń
Opis
INFOCOMP sp. z o.o. jest jedną z najprężniej działających firm z branży IT w województwie kujawsko-pomorskim.
Działamy nieprzerwanie od ponad 38 lat wspierając informatyzację firm sektora MSP, administracji państwowej czy dużych jednostek służby zdrowia, zapewniając najbardziej optymalne i kompleksowe rozwiązania informatyczne.
Nasza firma to przyjazne środowisko pracy o rodzinnym charakterze. Obecnie stanowimy ponad 80 osobowy zgrany zespół. Z pracownikami wiążemy się na lata, doceniamy ich skuteczność działania i zaangażowanie. Oferujemy możliwość rozwoju zawodowego, dużą samodzielność oraz koleżeńskie relacje. Największym atutem firmy jest znakomita kadra specjalistów, która wspiera się wzajemnie i z chęcią dzieli się swoją wiedzą oraz doświadczeniem.
Poszukujemy zorganizowanej osoby na stanowisko Mobilnego serwisanta IT, która chce rozwijać się w dynamicznym i przyjaznym środowisku, świadcząc usługi dla naszych klientów.
Tego oczekujemy od Ciebie:
wykształcenie techniczne informatyczne lub pokrewne,
znajomość zagadnień IT w zakresie infrastruktury firmowej oraz doświadczenie w serwisowaniu komputerów, laptopów, serwerów, sieci i systemów operacyjnych Windows (mile widziana znajomość systemu Linux),
umiejętność serwisowania podstawowych usług TCP/IP (HTTP, FTP, DNS, DHCP),
doświadczenie w diagnozowaniu i naprawie sprzętu komputerowego (komputery, laptopy, drukarki, monitory),
gotowość do pracy mobilnej — codzienne dojazdy do klientów służbowym samochodem,
umiejętność prowadzenia dokumentacji serwisowej (zlecenia, protokoły),
komunikatywność i zdolność do współpracy z zespołem technicznym oraz helpdeskiem,
czynne prawo jazdy kat. B i minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu samochodu osobowego,
gotowość do pełnienia dyżurów i realizacji projektów w trybie 24/7 (rotacyjnie),
umiejętność samodzielnej organizacji pracy i zarządzania czasem.
Tym będziesz się zajmować:
diagnozowaniem i rozwiązywaniem zgłoszeń w ramach I linii wsparcia,
wsparciem technicznym klientów — lokalnie i zdalnie (praca zdalna, naprawy na miejscu),
instalacją, konfiguracją, naprawą, demontażem sprzętu oraz udzielaniem wsparcia telefonicznego,
identyfikowaniem pilnych sytuacji i eskalowaniem problemów technicznych do II linii wsparcia,
codziennymi podróżami służbowym autem do klientów,
śledzeniem realizacji zgłoszeń w systemach serwisowych i budowaniem bazy wiedzy środowisk klientów,
udziałem w projektach i zadaniach serwisowych zleconych przez kierownika.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w rodzinnej firmie o wieloletniej tradycji i dynamicznym rozwoju (czterokrotne wyróżnienie w rankingu “Najcenniejszych Firm Rodzinnych” w latach 2021, 2022, 2023 oraz 2024; dwukrotne wyróżnienie w rankingu “Diamenty Miesięcznika Forbes” w latach 2022 oraz 2024),
ciekawe projekty z dostępem do zaawansowanych systemów i rozwiązań IT w sektorze średnich i dużych instytucji,
wsparcie merytoryczne zespołu inżynierów na każdym etapie wdrażania do pracy,
stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku,
dostęp do specjalistycznych szkoleń,
miłą atmosferę w pracy i cykliczne spotkania firmowe,
prywatną opiekę medyczną,
kawa / herbata,
inicjatywy dobroczynne,
konkursy wewnątrz firmowe.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?