Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 28 kwietnia 2025

Mobilny serwisant IT

Lokalizacja

Toruń

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Samozatrudnienie, Umowa zlecenie

Lokalizacja

Toruń

Opis

INFOCOMP sp. z o.o. jest jedną z najprężniej działających firm z branży IT w województwie kujawsko-pomorskim.

Działamy nieprzerwanie od ponad 38 lat wspierając informatyzację firm sektora MSP, administracji państwowej czy dużych jednostek służby zdrowia, zapewniając najbardziej optymalne i kompleksowe rozwiązania informatyczne.

Nasza firma to przyjazne środowisko pracy o rodzinnym charakterze. Obecnie stanowimy ponad 80 osobowy zgrany zespół. Z pracownikami wiążemy się na lata, doceniamy ich skuteczność działania i zaangażowanie. Oferujemy możliwość rozwoju zawodowego, dużą samodzielność oraz koleżeńskie relacje. Największym atutem firmy jest znakomita kadra specjalistów, która wspiera się wzajemnie i z chęcią dzieli się swoją wiedzą oraz doświadczeniem.

Poszukujemy zorganizowanej osoby na stanowisko Mobilnego serwisanta IT, która chce rozwijać się w dynamicznym i przyjaznym środowisku, świadcząc usługi dla naszych klientów.

Tego oczekujemy od Ciebie:

  • wykształcenie techniczne informatyczne lub pokrewne,

  • znajomość zagadnień IT w zakresie infrastruktury firmowej oraz doświadczenie w serwisowaniu komputerów, laptopów, serwerów, sieci i systemów operacyjnych Windows (mile widziana znajomość systemu Linux),

  • umiejętność serwisowania podstawowych usług TCP/IP (HTTP, FTP, DNS, DHCP),

  • doświadczenie w diagnozowaniu i naprawie sprzętu komputerowego (komputery, laptopy, drukarki, monitory),

  • gotowość do pracy mobilnej — codzienne dojazdy do klientów służbowym samochodem,

  • umiejętność prowadzenia dokumentacji serwisowej (zlecenia, protokoły),

  • komunikatywność i zdolność do współpracy z zespołem technicznym oraz helpdeskiem,

  • czynne prawo jazdy kat. B i minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu samochodu osobowego,

  • gotowość do pełnienia dyżurów i realizacji projektów w trybie 24/7 (rotacyjnie),

  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy i zarządzania czasem.

Tym będziesz się zajmować:

  • diagnozowaniem i rozwiązywaniem zgłoszeń w ramach I linii wsparcia,

  • wsparciem technicznym klientów — lokalnie i zdalnie (praca zdalna, naprawy na miejscu),

  • instalacją, konfiguracją, naprawą, demontażem sprzętu oraz udzielaniem wsparcia telefonicznego,

  • identyfikowaniem pilnych sytuacji i eskalowaniem problemów technicznych do II linii wsparcia,

  • codziennymi podróżami służbowym autem do klientów,

  • śledzeniem realizacji zgłoszeń w systemach serwisowych i budowaniem bazy wiedzy środowisk klientów,

  • udziałem w projektach i zadaniach serwisowych zleconych przez kierownika.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w rodzinnej firmie o wieloletniej tradycji i dynamicznym rozwoju (czterokrotne wyróżnienie w rankingu “Najcenniejszych Firm Rodzinnych” w latach 2021, 2022, 2023 oraz 2024; dwukrotne wyróżnienie w rankingu “Diamenty Miesięcznika Forbes” w latach 2022 oraz 2024),

  • ciekawe projekty z dostępem do zaawansowanych systemów i rozwiązań IT w sektorze średnich i dużych instytucji,

  • wsparcie merytoryczne zespołu inżynierów na każdym etapie wdrażania do pracy,

  • stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku,

  • dostęp do specjalistycznych szkoleń,

  • miłą atmosferę w pracy i cykliczne spotkania firmowe,

  • prywatną opiekę medyczną,

  • kawa / herbata,

  • inicjatywy dobroczynne,

  • konkursy wewnątrz firmowe.

Aplikuj
ID: 998855635

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon