- Strona główna
- Praca
- Pozostałe oferty pracy
- Pozostałe oferty pracy - Mazowieckie
- Pozostałe oferty pracy - Piaseczno
Młodszy specjalista ds. zarządzania nieruchomością
Lokalizacja
Piaseczno
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Peakside ROS Outlet Management poszukuję pracownika na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. zarządzania nieruchomością/Junior Facility Manager dla dwóch lokalizacji:
Designer Outlet Warszawa, ul. Puławska 42e, Piaseczno
Designer Outlet Gdańsk, ul. Przywidzka 8, Gdańsk
Asystent ds. obsługi obiektu pomaga kierownikowi ds. obsługi obiektu w zarządzaniu usługami i procesami, które wspomagają podstawową działalność centrum. Obowiązkiem asystenta ds. obsługi obiektu jest zadbać o to, aby organizacja zapewniała możliwie najlepsze środowisko pracy swoim klientom, pracownikom i najemcom. Asystent ds. obsługi obiektu jest zaangażowany w bieżące działania związane przede wszystkim z budynkami i lokalami. Jego zadania skupiają się na zapewnieniu w naszym centrum najwyższego poziomu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ustanowieniu i przestrzeganiu możliwie najwyższych standardów.
Twój zakres obowiązków
Przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie zgłoszeń usterek technicznych od kontrahentów, klientów i najemców.
Współpraca z najemcami w ramach bezpiecznego korzystania z wynajmowanej powierzchni.
Stała współpraca z dostawcami usług dotyczących nieruchomości w celu utrzymania najwyższych standardów.
Organizacja okresowych spotkań operacyjnych z poszczególnymi dostawcami usług (w zakresie ochrony, sprzątania czy konserwacji).
Poszukiwanie i wybór odpowiednich kontrahentów w celu realizacji zadań związanych z obsługą nieruchomości oraz współpraca z tymi kontrahentami.
Udział w procedurach przetargowych
Pomoc w koordynowaniu prac wykończeniowych prowadzonych przez najemców.
Pomoc w przygotowywaniu raportów i innych dokumentów związanych z zarządzaniem nieruchomością.
Zarządzanie dokumentami księgowymi: wypełnianie, sprawdzanie poprawności, rejestrowanie, opisywanie.
Segregacja, selekcja i optymalizacja dokumentacji nieruchomości.
Prowadzenie archiwum dokumentów budowlanych dla nieruchomości.
Rozliczanie i kontrola zużycia mediów w nieruchomości.
Pomoc w realizacji projektów w zakresie ESG (projektów technicznych).
Inne zadania w zakresie zarządzania nieruchomością i obsługi biurowej zlecone przez przełożonego.
Skrupulatne przestrzeganie zasad i procedur obowiązujących w firmie.
Działanie w najlepszym interesie spółki i reprezentowanych przez nią podmiotów we wszystkich przypadkach.
Nasze wymagania
Kompetencje
1. Zorientowanie na klienta i partnerów marki
2. Rozwiązywanie problemów
3. Efektywność operacyjna
4. Komunikacja i umiejętność słuchania
5. Dbałość o szczegóły
6. Umiejętność realizowania kilku priorytetów jednocześnie
Wiedza i umiejętności
• Odpowiednie wykształcenie techniczne lub doświadczenie.
• Doświadczenie w kierowaniu dostawcami.
• Doświadczenie w zarządzaniu obiektami.
• Doświadczenie i wiedza w zakresie obsługi klienta.
• Dobra znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem i higieną.
• Umiejętności w zakresie rozwiązywania konfliktów.
• Znajomość programów Microsoft Word, Excel, PowerPoint i Outlook na poziomie średniozaawansowanym.
• Znajomość języka angielskiego.
Benefity
dofinansowanie zajęć sportowych
prywatna opieka medyczna
spotkania integracyjne
dofinansowanie wypoczynku
Lokalizacja
Piaseczno,
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?