Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Pozostałe oferty pracy
  4. Pozostałe oferty pracy - Mazowieckie
  5. Pozostałe oferty pracy - Piaseczno
Dodane 11 kwietnia 2024

Młodszy specjalista ds. zarządzania nieruchomością

Lokalizacja

Piaseczno

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Doświadczenie nie jest wymaganeMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Peakside ROS Outlet Management poszukuję pracownika na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. zarządzania nieruchomością/Junior Facility Manager dla dwóch lokalizacji:

  • Designer Outlet Warszawa, ul. Puławska 42e, Piaseczno

  • Designer Outlet Gdańsk, ul. Przywidzka 8, Gdańsk

Asystent ds. obsługi obiektu pomaga kierownikowi ds. obsługi obiektu w zarządzaniu usługami i procesami, które wspomagają podstawową działalność centrum. Obowiązkiem asystenta ds. obsługi obiektu jest zadbać o to, aby organizacja zapewniała możliwie najlepsze środowisko pracy swoim klientom, pracownikom i najemcom. Asystent ds. obsługi obiektu jest zaangażowany w bieżące działania związane przede wszystkim z budynkami i lokalami. Jego zadania skupiają się na zapewnieniu w naszym centrum najwyższego poziomu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ustanowieniu i przestrzeganiu możliwie najwyższych standardów.

Twój zakres obowiązków

  • Przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie zgłoszeń usterek technicznych od kontrahentów, klientów i najemców.

  • Współpraca z najemcami w ramach bezpiecznego korzystania z wynajmowanej powierzchni.

  • Stała współpraca z dostawcami usług dotyczących nieruchomości w celu utrzymania najwyższych standardów.

  • Organizacja okresowych spotkań operacyjnych z poszczególnymi dostawcami usług (w zakresie ochrony, sprzątania czy konserwacji).

  • Poszukiwanie i wybór odpowiednich kontrahentów w celu realizacji zadań związanych z obsługą nieruchomości oraz współpraca z tymi kontrahentami.

  • Udział w procedurach przetargowych

  • Pomoc w koordynowaniu prac wykończeniowych prowadzonych przez najemców.

  • Pomoc w przygotowywaniu raportów i innych dokumentów związanych z zarządzaniem nieruchomością.

  • Zarządzanie dokumentami księgowymi: wypełnianie, sprawdzanie poprawności, rejestrowanie, opisywanie.

  • Segregacja, selekcja i optymalizacja dokumentacji nieruchomości.

  • Prowadzenie archiwum dokumentów budowlanych dla nieruchomości.

  • Rozliczanie i kontrola zużycia mediów w nieruchomości.

  • Pomoc w realizacji projektów w zakresie ESG (projektów technicznych).

  • Inne zadania w zakresie zarządzania nieruchomością i obsługi biurowej zlecone przez przełożonego.

  • Skrupulatne przestrzeganie zasad i procedur obowiązujących w firmie.

  • Działanie w najlepszym interesie spółki i reprezentowanych przez nią podmiotów we wszystkich przypadkach.

Nasze wymagania

Kompetencje

1. Zorientowanie na klienta i partnerów marki

2. Rozwiązywanie problemów

3. Efektywność operacyjna

4. Komunikacja i umiejętność słuchania

5. Dbałość o szczegóły

6. Umiejętność realizowania kilku priorytetów jednocześnie

Wiedza i umiejętności

• Odpowiednie wykształcenie techniczne lub doświadczenie.

• Doświadczenie w kierowaniu dostawcami.

• Doświadczenie w zarządzaniu obiektami.

• Doświadczenie i wiedza w zakresie obsługi klienta.

• Dobra znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem i higieną.

• Umiejętności w zakresie rozwiązywania konfliktów.

• Znajomość programów Microsoft Word, Excel, PowerPoint i Outlook na poziomie średniozaawansowanym.

• Znajomość języka angielskiego.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • spotkania integracyjne

  • dofinansowanie wypoczynku

Aplikuj

Lokalizacja

Piaseczno,

Mazowieckie

Mazowieckie, Piaseczno
ID: 909463799

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon