- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Małopolskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Kraków
- Specjalista ds. obsługi klienta - Bronowice
Lokalizacja
Kraków, Bronowice
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Twój zakres obowiązków
Aktywna sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta
Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych
Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu
Telefoniczna obsługa klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne
Budowanie długotrwałych relacji z klientami
Nasze wymagania
Wykształcenie min. średnie
Niekaralność
Łatwość budowania relacji
Min. wymagane wykształcenie średnie
Nastawienie na realizację wyznaczonych celów
Samodzielność w działaniu
Umiejętność sprawnej obsługi komputera
Dostęp do stałego łącza internetowego
Mile widziane
Doświadczenie w sprzedaży relacyjnej
To oferujemy
Stabilne warunki zatrudnienia
Wynagrodzenie podstawowe plus dodatkowe prowizje za realizację celów
Umowa o pracę od pierwszego dnia pracy
Atmosferę wsparcia i życzliwości na każdym etapie współpracy
Praca w systemie zmianowym z możliwością zgłoszenia własnych preferencji
Szkolenia wstępne w zakresie wykonywanych obowiązków – szkolenie ze wsparciem trenerów i dostępem do pełnej bazy wiedzy
Narzędzia do pracy: laptop, słuchawki
Benefity: opieka medyczna PZU, dodatkowe ubezpieczenie, karta MultiSport
Możliwość pracy w trybie hybrydowym ( praca stacjonarna + praca zdalna)
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Kraków, Bronowice
Małopolskie