- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Call center, konsultant telefoniczny
- Call center, konsultant telefoniczny - Pomorskie
- Call center, konsultant telefoniczny - Gdynia
- Call center, konsultant telefoniczny - Chylonia
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale Call Center
Wynagrodzenie
4 242 - 5 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Gdynia, Chylonia
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Firma K&K Wojtanowicz (Gdynia ul. Kcyńska 21A), autoryzowany dealer pojazdów marki KIA, SUZUKI i MITSUBISHI poszukuje Pracownik Działu Obsługi Klienta (Call Center). Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za skuteczną komunikację z klientami zarówno przez telefon, jak i inne kanały komunikacji, zapewniając najwyższy poziom obsługi klienta.
Twój zakres obowiązków:
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących oraz kontakt z klientami poprzez inne kanały komunikacji (e-mail, social media).
Umawianie wizyt serwisowych oraz handlowych.
Rozpoznawanie potrzeb klientów i udzielanie im kompleksowej informacji o naszych produktach i usługach.
Budowanie trwałych relacji z klientami poprzez wysoką jakość obsługi.
Współpraca z różnymi działami firmy w celu efektywnej realizacji zadań.
Wymagania:
Doświadczenie w obsłudze klienta, preferowana znajomość branży motoryzacyjnej.
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku.
Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.
Prawo jazdy kategorii B (dodatkowy atut)
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie motoryzacyjnej.
Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń branżowych.
Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy.
Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie ze strony zespołu.
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, zorientowaną na klienta i chcesz rozwijać się w branży motoryzacyjnej, czekamy na Twoje CV.
Lokalizacja
Gdynia, Chylonia
Pomorskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?