Młodszy Specjalista ds. E-commerce
Lokalizacja
Warszawa, Żoliborz
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Lokalizacja
Warszawa, Żoliborz
Opis
Jesteśmy polską dynamicznie rozwijającą się firmą z branży optycznej, która posiada kilkanaście sklepów stacjonarnych w największych miastach w Polsce oraz jeden z największych sklepów internetowych z markowymi okularami przeciwsłonecznymi i korekcyjnymi.
Poszukujemy osoby do działu marketingu na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. E-commerce, dla której świat cyfrowy nie jest tajemnicą – osoby samodzielnej, potrafiącej poszukiwać rozwiązań oraz nowych możliwości.
Zakres obowiązków
Realizacja projektów interaktywnych (sklep internetowy, serwis WWW, marketing automation, blog).
Udział w tworzeniu skutecznych działań digital marketingowych (współpraca z zespołem marketingu, programistami, UX, grafikami, działem Google Ads).
Przygotowywanie raportów e-commerce i marketing automation (m.in. w Google Analytics).
Obsługa narzędzi e-commerce — praca w panelach administracyjnych platform sprzedażowych, aktualizowanie treści produktowych, dbanie o poprawność danych, monitorowanie kampanii i promocji.
Analiza konkurencji — monitorowanie cen, analiza ofert i zmian na stronach konkurencji, przygotowywanie krótkich podsumowań i rekomendacji.
Tworzenie procesów i treści w marketing automation.
Kontakt z dostawcami — sporadyczna korespondencja dot. materiałów (zdjęcia, opisy, specyfikacje i dostępność produktów).
Research produktowy — skrupulatne wyszukiwanie i porządkowanie informacji o produktach (specyfikacje, dane producenta, grafiki).
Nasze wymagania
Dobra znajomość arkuszy kalkulacyjnych (Excel, Google Sheets) — tworzenie i modyfikowanie arkuszy, praca na istniejących danych, korzystanie z formuł; mile widziana otwartość na tworzenie prostych skryptów (Google Apps Script) z pomocą np. ChatGPT.
Swobodna obsługa komputera — znajomość środowiska Windows, umiejętność rozwiązywania prostych problemów technicznych, sprawne korzystanie z programów biurowych.
Znajomość i swobodne poruszanie się w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube).
Umiejętność skutecznego realizowania projektów i rozwiązywania problemów.
Znajomość podstaw marketingu internetowego.
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację i pracę z dokumentacją technologiczną.
Szukamy osób, które są:
Komunikatywne i potrafią jasno przekazywać informacje.
Szczegółowe i dokładne — lubią pracować z dużą ilością danych, wychwytują błędy i dbają o precyzję.
Analityczne i logiczne — potrafią zadawać trafne pytania, tworzyć skuteczne prompty do narzędzi AI (np. ChatGPT) oraz wyciągać wnioski na podstawie danych.
Zaangażowane i proaktywne — biorą odpowiedzialność za prowadzone zadania.
Dobrze organizujące pracę własną i potrafiące działać wielozadaniowo.
Pozytywnie nastawione i otwarte na naukę.
Mile widziane
Znajomość Google Analytics.
Doświadczenie w marketing automation.
Doświadczenie w pracy z CMS (sklep lub platforma internetowa).
Znajomość Canvy lub podobnych narzędzi graficznych.
Znajomość HTML / WordPress.
Otwartość na naukę podstaw programowania oraz tworzenie promptów do narzędzi AI (np. ChatGPT).
Umiejętność tworzenia treści cyfrowych (artykuły, newslettery, posty) zgodnych z zasadami SEO i dobrymi praktykami UX.
Oferujemy:
· Wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia i umiejętności
· Możliwość pracy w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie
· Możliwość pracy zdalnej - w wymiarze 1 dzień w tygodniu lub więcej
· Samodzielność w planowaniu i organizacji pracy
· Brak dress code’u
· Przyjazną i swobodną atmosferę pracy w dobrze zintegrowanym zespole
· Udział w ciekawych projektach
Do kontaktu zapraszamy tylko osoby z Warszawy z możliwością pracy hybrydowej lub stałej.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?