- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Lubuskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Zielona Góra
Wynagrodzenie
5 500 - 7 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Zielona Góra
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Obowiązki:
organizowanie i koordynowanie wyjazdów oraz pobytów personelu opiekuńczego za granicą,
telefoniczny i mailowy kontakt z partnerem biznesowym.
bieżące monitorowane satysfakcji personelu opiekuńczego oraz klienta niemieckojęzycznego.
wsparcie w przypadku zgłaszanych problemów, potrzeb i obaw.
budowane długotrwałych relacji z personelem opiekuńczym
Wymagania:
Potwierdzona umiejętność wspierania klientów telefonicznie, mailowo i przy pomocy czatu.
Umiejętności interpersonalne i obsługi klienta.
Skuteczne zarządzanie wieloma projektami i zadaniami jednocześnie.
Zdolność do odpowiadania na dużą liczbę telefonów lub e-maili dziennie.
Ciekawość i chęć pomocy oraz świadczenia usług na najwyższym poziomie.
Uważność i cierpliwość.
Umiejętność znalezienia pozytywów w każdej sytuacji.
Znajomość języka niemieckiego umożliwiająca swobodną konwersację
Lokalizacja
Zielona Góra,
Lubuskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?